pondělí 15. dubna 2013

Kroužky na penis

Mojí úplně první vibrující hračkou byl kroužek Little Devil od Durexu.
Pár dní jsem ho vídala v drogérii až jsem se rozhodla, že ho koupím a pěkně tím překvapím přítele. Tenkrát mě ani nenapadlo hledat nějaké jiné druhy, lepší a kvalitnější kousky nebo prostě cokoli jiného, a byla jsem plná očekávání, navíc jsem si říkala, že za tu cenu, kolem dvou stovek, to nebude tak hrozné, když moje plány nevyjdou.
Chtěla jsem ho hezky překvapit a tak jsem mu zavázala oči a začala kroužek natahovat. První chyba byla, že jsem si sama kroužek nijak neprohlédla a nezkusila si, jak se zapíná nebo jak je pružný, prostě jsem ho vybalila z krabičky a čekala, že vše půjde jako po másle. Kroužek nebyl moc pružný a bála jsem se, že mu spíš ublížím než způsobím radost, a nakonec, když byl na svém místě, nešel pro změnu zapnout. On tam mezi tím ležel se šátkem na očích a bylo mi jasné, že takhle to dál nepůjde. Po pár pokusech jsem kroužek přece jen zapnula a ozvalo se tiché bzučení. Překvapilo mě, že vibrace nijak silné nejsou, držela jsem na kroužku ruku a bylo to takové..nic moc, na mě prostě moc slabé.
Při rychlejších pohybech se kroužek otáčel, takže vibrující část nebyla na tom správném místě, pohyboval se nahoru a dolů a vypínal se. "Cítíš to?" zeptala jsem se, když jsem už nemohla vydržet skutečnost, že vibrace spíš nejsou cítit. Ani on to nevnímal jako nějaké dráždění a nebyl nijak nadšený.

Všemu se snažím dát víc šancí a tak jsem kroužek nevyhodila, ale počkala na to, až na něj zase přijde příležitost. Ta nastala asi dva dny po tom a já měla zase chuť experimentovat a hrát si i s kroužkem. Jenže kroužek už jednoduše další šanci nevyužil, protože za ty dva dny vytekly baterie a tak jsem ho mohla vyhodit.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, V. ♥