pátek 14. června 2013

Když se obyčejné stane neobyčejným

Obyčejně ráno vstanete, vyskočíte z postele a chvátáte na autobus, jedete do práce, do školy... Po povinnostech pak přichází zábava, možná jdete nakupovat, cvičit, do bazénu. Když dorazíte domů v rychlosti poklidíte a obyčejně jdete spát.

A teď to vezměte tak, že tohle všechno může být o dost zábavnější a vzrušující.
Jen když si před odchodem z domu vezmete dvě společnice. Koho?
Venušiny kuličky! 

Tyhle kuličky mají většinou průměr okolo tří centimetrů, jsou duté a uvnitř je menší kulička z těžšího materiálu.
Kuličky tam nejsou jen tak "na volno" ale drží u sebe provázkem, plastovou nebo silikonovou stopkou. Ta je taky na konci kuliček a slouží k vytáhnutí.

Nějak mě tahle "hračka" moc nelákala. Vlastně se s ní nedá moc užívat při sexu, ani při masturbaci ( i když někdo tvrdí že dá, a tak to možná časem zkusím a povím vám o tom). Ale pak jsem chtěla zkusit něco úplně nového a tak jsem si je koupila.
I když se doporučuje je nejdřív vyzkoušet, udělat nějaký pohyb a podle toho zvážit kam až si troufnete jít, vzala jsem je rovnou na nákupy.
Kuličky fungují vaším pohybem. Malá kulička uvnitř se začne různě pohybovat a přenáší tak příjemné vibrace.
Nevím jestli to byl ten nejlepší nápad, protože jsem měla ze začátku opravdu divný pocit. A ani bych neřekla, že to byl vzrušující pocit. Spíš něco jako - uffff.
Ušla jsem pár kroků do auta s tím, že je možná někde ztratím.
A už po cestě autem jsem zažívala, jak tahle hračka funguje, každá nerovnost na silnici přinesla zadrnčení kuliček a příjemné pocity. Asi po půl hodině jsem si na to zvykla a nesoustředila se tolik na to že je mám.

Kromě toho, že přináší radost jsou i zdraví prospěšné, což je možná jejich hlavní úkol. Jsou dobré po porodu, jako prevence inkontinence i "jen tak" pro kvalitnější sexuální život, pro rychlejší orgasmus. Kdo nezkusil asi neví, jak něco takového může posílit vaginální svaly.
No, věřte tomu ,že to je opravdu cítit. Určitě záleží na tom, jak těžké a velké vaše kuličky jsou, ale já se dost bála, že vyklouznou a pořádně jsem je vevnitř držela. I když na to po čase přestanete myslet, vaše tělo je drží prostě podvědomě.

Po asi třech hodinách jsem kuličky vyndala a cítila jsem úlevu! Vážně jako po posilování.

Až budete vybírat ty vaše, dobře si rozmyslete velikost kuliček, to jak jsou těžké a z jakého jsou materiálu. Materiál je podle mě hodně důležitý a investovala bych raději víc peněz. Plastové kuličky budou pravdě podobně slyšet a to určitě nechcete, také spojení kuliček provázkem podle mě není dobrá volba. Dál si také rozmyslete zda si je chcete brát do bazénu nebo do sprchy a kupte si vodotěsné.
Při výběru kuliček se určitě vyřádíte, je jich totiž tak moc a vypadají tak různě, že nebudete vědět které si koupit.


Mějte hezký víkend! *

3 komentáře:

  1. Chci se zeptat, mám jako antikoncepci kroužek. Půdě to i tak? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si myslím, že by to problém být neměl. Kroužek nepoužívám, ale měl by být hodně měkký a tak by ho kuličky měly případně stlačit ;)

    OdpovědětVymazat
  3. O kuličkách už hoodně dlouhou dobu uvažuji. Teď jsem na delší dobu v zahraničí, tak jsem si je nechtěla pořizovat než odjedu, že tady možná budou levnější. Ale rozhodně do nich půjdu. Mám stejný vibrátor na klitoris jako ty a je prostě parádní. A ty věci, které máš v giveaway - jako kdybys mi četla můj nákupní seznam :D Už se těším, až bude s kuličkami každá obyčejná aktivita úplně o něčem jiném :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥