neděle 23. června 2013

Na vrcholu společně

Nikdy mě nenapadlo si to přát, až jsem zjistila, že si to ale spousta lidí přeje. Přejete si to taky?
Na základě přání se to ale asi nestane, takže tomu zkuste trochu pomoct.


Průměrně je to prý tak, že většina žen vyvrcholí po deseti až dvaceti minutách a u mužů je to minut jen pár. A to doslova, průměrem jsou totiž dvě minuty. Když jsem si tyhle průměry četla, byla jsem upřímně ráda za to, že se můj muž do průměru neřadí.
Pokud se to vás týká, vyplatí se trošku předstihu. Orální sex, prstění a podobné aktivity vám dají dostatečný náskok. Když na to pak vlítnete, nebude vám cesta k vytouženému cíli tak trvat. To platí i naopak, takže dejte náskok tomu kdo ho potřebuje, a ten druhý ať si hezky počká.


Vyberte si dobrou polohu. Tady bych řekla je zlomový bod :). Pokud se budete plácat v poloze, u které víte že to s váma nic nedělá, ne, nebude to úspěšné. Nejlepší je tedy ta, která vzrušuje vás oba a ještě lepší je to prostřídat tak, aby si každý přišel na své a v závěrečné poloze to konečně odpálit :).
Když cítíte, že to na vás jde, ale na něj ještě ne (nebo naopak) zatněte pánevní svaly a ono vás to rychle přejde.
Důležité je, naladit se na stejnou vlnu. Možná ze začátku vztahu o tohle usilovat nebudete, ale později to není na škodu. Takže - pozorujte, poslouchejte, přizpůsobujte se.


A hlavně - nesnažte se za každou cenu tohohle dosáhnout. Taky se totiž může stát že nebudete vy, ani on a už vůbec ne oba najednou. Ve filmu to vypadá skvěle, když si dva padnou vyčerpaně do náruče, ale ve skutečnosti to podle mě zas takový extrémní zážitek není....

Spíš taková třešnička na tom úžasném dortu.

1 komentář:

  1. Občas se to zadaří a je to labůůžo.. :)Poslední dobou mám už spíš tendenci mít orgasmus při manželově orgasmu, cítím to kolikrát intenzivněji než on.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥