středa 5. března 2014

Co dostala Kristýna?

Pink Elefant Valentine

Není to záměrná reklama pro tenhle sexshop.Ale přece jen,když víme,co chceme koupit a mají to v jednom obchodě,tak proč ne? Která z nás,chudých studentek nechce ušetřit na poště,že? To bylo jen na úvod,aby jste mě neukamenovali za reklamu.
Od začátku našeho vztahu s přítelem říkáme,že Valentýn neslavíme,ale stejně každý rok něco dostanu...



Klystýr Black
milujeme anál..vážně. Vadí mi na něm jen jedna věc-jsem pak nejnadrženější člověk na světě,rajcuje mě pocit,že mě nedráždí tam,kde chci..,ale o tom teď ne.
Pro mě to není nic příjemného,žádný nástavec,ani s gelem! Nesnáším to,ale pro hygienu... Jenže to pak přítel musí kompenzovat mazlením,vážně to pro mě není příjemné.
Jako plus vidím ty tři nástavce,byť mi není příjemný ani jeden. A jako mínus? Malá nádobka-musíte ji asi tak třikrát naplnit,abyste byly čisté...




'Pohřešované'  triple  kuličky
Miluju,miluju,miluju! Nebudu tvrdit,jak jsou ty 3 konce skvělé,líbí se mi jen jejich různá šířka. Miluju je v análku,ale ve předu se mi nelíbí... Jsou krásně růžové,a vlastně všechno o nich už řekla Vanilopka ;)


Uvolňovač 2v1,lubrikant
Uvolní krásně,jen můžu potvrdit,co píšou na webu-nedoporučuje se používat s hračkama.. Fakt to pak klouže o dost míň......
..a kalhotky jsou jako bonus :) Ty jsme ještě nezkoušeli. Mám v plánu muže vytáhnout ven v nových šatech,pod ně podvazky a tyhle kalhotky,ale pst :-*



vše zakoupíte TADY

2 komentáře:

  1. Bože, Ty jsi opravdu nechutná s tím svým blogem. Jsou nějaké hranice, ale Ty je očividně neznáš.

    OdpovědětVymazat
  2. víš,když zadáš adresu webu,tak než se dostaneš na jeho obsah,tak tam máš upozornění... za to,že jsi klikl/a na ano,chci vstoupit,si můžeš jedině ty...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥