pondělí 24. března 2014

Co takhle bodlinky nebo radši vroubky?

Vybrat si můžete z mnoha stylů, velikostí, barev i toho, jaké dráždění chcete a možná si nejdřív budete myslet, že tahle erotická pomůcka je určená jen pro páry. O čem bude dneska řeč? O návlecích na penis! 
A protože abych vás hned vyvedla z omylu o "párové hračce" dnes si budeme povídat o tom, jak slastný návlek na penis může být, i když žádný penis není v dosahu. 
Musím přiznat, že to, proč jsem tyhle tři kamarády zařadila mezi svoje hračky bylo, že jsem chtěla zkusit něco nového v sexu. Ještě nikdy jsem to s tím nezažila, věřím tomu, že mi přinesou úplně jiné zážitky a taky mě zajímá co na to řekne on.  
Můžete vybírat podle toho, co chcete, jak jednoduché. Ale návleků je tolik, že možná neskončíte u jednoho. Já mám nakonec tři. Jeden, bodlinkatý, u kterého mě lákaly hlavně ty výstupky, další, který se dá pro změnu používat z obou stran a každá strana má jiný povrch no a pak jeden, o kterém si nejsem jistá zda ho využiju, a to je ten prodlužovací.. ale zkusit by se mělo všechno. 


Každý má něco do sebe, ale nejvíc se mi líbí ten s bodlinkama. Nevím co všechno vám popisovat co se týče kladných bodů. Je pružný, měkoučký a jak už vidíte, má ty úžasné výstupky. Jak jsem si tak prohlížela ty návleky, byla jsem čím dál tím víc vzrušená z představy, jaké to asi bude. A tak proč čekat na večer? Hned jsem ten bodlinkatý zkusila sama. 


Tímto bych chtěla vyvrátit ten dojem, který může návlek na penis budit. Není to jen na penis. Navléct si tuhle ozdobu můžete na co chcete. A to bych hodně, hodně ocenila. Na co mít různá dilda pro různé chvíle? Návlek vám změní vaše hladké dildo na vroubkované a pak zase naopak, krátké na delší, prostě co chcete. Navíc materiál je dost příjemný. Můj první zážitek byl úžasný! Ty vroubky jsou prostě něco tak neobvyklého a je to jedna z hraček, která dokonale splnila (a možná ještě předčila) moje očekávání. Když jsem u toho, návlek se dá docela jednoduše natáhnout, takže už nemám obavy z toho, až budeme zkoušet tuhle hračku ve dvou. Popravdě jsem si docela nedovedla představit, jak ho do toho "rvu". Až budu mít za sebou testování v páru, tak určitě napíšu další recenzi, ale zatím jsem se musela pochlubit s tímhle. A hlavně vám to dát jako takový typ, protože jsem o tom nikdy nečetla a ani by mě nenapadlo, si koupit tyhle návleky jen pro sebe. 

 Tenhle "kuličkovaný" návlek je stejně super. Myslela jsem, že kuličky ani příliš neucítím, jsou takové malé a sem tam posázené, ale spletla jsem se. V závěru, kdybych si měla koupit jen jeden, tak vyberu tenhle. A to proto, že splňuje to co chci- příjemný materiál a navíc jsou to vlastně dva návleky v jednom. Dá se obrátit naruby a z druhé strany má takové kroužky. Takže tím pádem vlastně stimuluje i uvnitř partnera. 
Poslední návlek je prodlužovací a nakonec se mi moc nelíbí. Sice může být fajn řešením, pokud si chcete pár cm přidat, ale na druhé straně je dost široký, takže si myslím, že nám bude při sexu klouzat a sundavat se. Koukám že i výrobce uvádí, že je vhodný na penis nad 4 cm průměr. Navíc si říkám, co z toho má vlastně muž, protože přece přes tu dlouhou umělou špičku nemůže nic cítit a i celý návlek je v tomhle případě dost tlustý. 
Opět by se dal tenhle pomocník využít třeba při masturbaci s menším dildem a nahradí vám tak slušných pár centimetrů. 

Jak už jsem řekla, jsem nadšená! Vlastně je to po dlouhé době pomůcka, od které jsem toho moc neočekávala a hodně příjemně ( hodně příjemným orgasmem) mě potěšila! Protože jsem slíbila, že tenhle článek bude hlavně o tom, jak tyhle pomůcky můžou sloužit, když jste sólo, povím vám ještě na závěr pár věcí, které mě napadly. 
  • Navlečeme návlek na dildo - navlékla jsem návlek na skleněné dildo, které má hladký povrch. Úplně to změnilo pocit z masturbace nejen díky vroubkování ale také jinému materiálu.
    -oboustranné dildo - Na druhý konec jsem navlékla druhý návlek a udělala si tak oboustranné dildo, každé s úplně jiným koncem. 
  • navlečeme návlek na úplně jiné věci - kdo říká, že musíte mít v návleku něco, co je primárně určeno k masturbaci? Uvnitř může být cokoli, co tvarově odpovídá vaší představě (okurka, mrkev, svíčka...)
  • navlečeme návlek na vibrátor - a uděláme si tak úplně jiný vibrující zázrak. Materiál je tenký silikon takže jsou vibrace přenesené úplně jako kdyby tvořil návlek a vibrátor jeden celek. 
  • kombinujeme análně - tvořivosti se meze nekladou takže stejně takové využití může mít návlek i v druhé dírce, jen dávejte pozor ať se vám pomůcka nevysvleče
  • prodloužíme si hračku - máte vibrátor, který vám úplně nevyhovuje velikostí? Tak si na něj navlečte prodlužovací návlek (ten můj prodlouží o sedm cm!) 
  • nezapomeňte na lubrikační gel! bez něj to nebude ono. 

Výběr návleků je dost široký a tak možná bude chvíli trvat než najdete ten svůj. Myslete hlavně na to, jaké dráždění očekáváte a jaké bude hlavní využití. Také pokud zrovna netoužíte po ostřejším zážitku, vybírejte měkký materiál (silikon). 
Já ty svoje vybrala 
hlavně pro to, že mě zajímal přesný popis, zvlášť když jsem objednávala něco, o čem nemám tušení, jaké to je. 


Jinak ještě malá připomínka k použití ve dvou. I když návlek může vypadat jako kondom, primárně jako ochrana neslouží, takže bych se na to nespoléhala. 







1 komentář:

  1. Pár dnů zpátky jsme objednávali se snoubencem pár "hraček" a tuhle věc jsme dostali jako dárek zdarma. Od začátku jsme věděli, že to fakt používat nebudeme, ale i tak jsme tomu dali šanci. Nicméně ten gumový zápach byl příšerný a materiál... no GUMA... Takový tlustý kondom s naprosto příšerným designem. S ním to nedělalo vůbec nic a se mnou vlastně také ne, i když OBA jsme zažívali velice intenzivní záchvaty smíchu. No, co naplat... Třeba k příštímu nákupu dostaneme něco lepšího, nebo třeba tomuhle JEDNOU přijdeme na chuť, uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥