středa 15. července 2015

I Rub My Duckie a roztomilé zklamání


Když jsem poprvé narazila na kachničky I Rub My Duckie, byla jsem překvapená, jak nádherně může erotická hračka vypadat. Líbilo se mi hlavně to, že si můžete vybrat tu, která se vám líbí a já si na první pohled zamilovala kachničku Pařížanku s boa kolem krku.
Po nějaké době jsem se rozhodla, že si ji pořídím, ale narazila jsem a mojí vysněnou nenašla. Nakonec jsem se tedy rozhodla pro jinou a měla jsem představu, že svoji sbírku brzy rozšířím. To se ale nakonec nestalo. Proč?



Kachnička pro mě nakonec byla spíš zklamáním než radostí a použila jsem jí jen dvakrát a to v podstatě jen z důvodu abych mohla napsat recenzi.
Hned na začátku řeknu proč. Jako hlavní nedostatek vidím nepovedené ovládání kachničky. Na spodní části je kolečko, které se v podstatě nedá pořádně otočit. Možná by to šlo lépe bez dlouhých nehtů, ale já se jich kvůli tomu nemám v plánu vzdát. Pokud se vám povede kolečkem otočit, tak věřte tomu, že s rukou od gelu se vám to nemůže povést ani náhodou. Podobně je na tom i otvor na baterku.

Moje zklamání pokračuje s dalším objevováním a docházím k závěru, že je to hezká hračka v případě, že nemáte ještě žádnou zkušenosti a nemáte s čím srovnávat a možná i celkový infantilní dojem z téhle erotické pomůcky je cílený na úplně jinou věkovou kategorii. Těžko říct. Vibrace jsou takové nic moc, možná střední, ale vadí mi, že se kachnička řadí k těm hlučnějším vibrátorům a nakonec ani tvrdý materiál mi příliš nevyhovuje. Myslím, že kdyby byla silikonová a měkčí, bylo by jednodušší si s ní užívat. Takhle protože nemá moc silné vibrace potřebuji kachničku tisknout ke klitorisu, který mě ale potom lehce pobolívá, protože je tělo kachničky tvrdé a navíc nemá žádnou pořádnou plochu.
Kachničku bych pořídila patnáctileté holce jako roztomilý a diskrétní dárek, se kterým si může užívat ve vaně (s tou hlučností za předpokladu, že rodiče zrovna nejsou doma). Jak jsem říkala, mě příliš neuchvátila, ale je to způsobené určitě tím, že jsem od ní čekala jednoduše víc a strašně se na ní těšila.

Já si pořídila malou verzi, která je ideální na cestování (a rozdíl ve velikostech je opravdu znát) s roubíkem. Jak jsem později zjistila, velké kachničky se zapínají stlačením mezi křídla, což je určitě o dost lepší a byl by to pro mě důvod, proč si pořídit větší velikost. (Zároveň fakt, že velkou kachničku promáčknete znamená, že bude z jiného materiálu!)

Mojí kachničku, ale i dvě další najdete TADY

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, V. ♥