úterý 9. srpna 2016

Jak jsem zapomněla na Mezinárodní den ženského orgasmu

 Je to tak, na Mezinárodní den ženského orgasmu jsem letos úplně zapomněla a nejen, že jsem nenapsala článek Fakta o orgasmu, který jsem plánovala, ten den jsem ani žádný neměla. Nicméně, co bylo včera není dnes, takže to snad doženu. Rozhodla jsem se nakonec, že najdu pár opravdu sexy kousků a zpříjemním nám aspoň tenhle den. Jenže co následovalo? Asi hodinu jsem si prohlížela různé fotky a žádná z nich se mi nelíbila. Je to tak, penis jako sám o sobě a ještě k tomu na obrázku pro mě prostě asi není vzrušující! A když už tam byl chlap celý, taky to nebylo úplně ono. Jsem snad nakonec lesba? Naštěstí jsem si vzpomněla na našeho "blogového" oblíbence, kterého ráda připomenu. Je to zvláštní, ale tahle fotka nejen u mně vyvolala velký ohlas a touhy.


Začala jsem pátrat po tom, kdo je jeho majitel a zda nenajdu další fotky nebo třeba video? Bohužel.. ale našla jsem něco, co mě docela potěšilo. Na stejné stránce jsem asi v milionu fotek našla pár (opravdu pár), které za to doslova stojí.






Pokud se rozhodnete pátrat na vlastní pěst, našla jsem je TADY, ale upozorňuji, že je to spíš gay web, takže některé obrázky jsou trošku jinde.




1 komentář:

Děkuji za komentář, V. ♥