neděle 11. března 2018

Eroticx X Uberlube

¨
Dnes jsem se rozhodla proti sobě postavit dva lubrikační gely a porovnat tak trochu nesrovnatelné. Oba jsou bez chuti, bez vůně a bez barvy, takže oba vypadají podobně. Dokonce i struktura gelu je téměř stejná, ale na to se ještě podíváme zblízka. Jaký je hlavní rozdíl mezi gelem značky Eroticx a gelem Uberlube? Kromě toho, že každý je na jiné bázi, tak asi nejpodstatnější je cena. Pokud ji přepočteme, pořídíte Uberlube v průměru za 60Kč/ 10ml a Eroticx za 10Kč/ 10ml a kdo rád maže, dá mi za pravdu, že tenhle rozdíl pocítíte. Možná si říkáte, že srovnávat gel, který je založený na vodní bázi a silikonový gel je úplný nesmysl, protože každý z nich má lehce jiné vlastnosti a předem je trochu jasné, že ten silikonový vydrží víc. I tak jsem se rozhodla gely srovnat a to hlavně proto, že ve výsledku jsou si hodně podobné a kdyby mi někdo obsah přehodil, nejspíš nepoznám při klasickém sexu rozdíl.

Uberlube
Na oficiálních stránkách https://www.uberlube.com/ se hned v úvodu dozvíte, že Uberlube není jen tak nějaký obyčejný lubrikační gel, který má v ložnici kde kdo. Uberlube se tváří luxusně a už jen reklama založená na tom, že ho můžete dávat do vlasů nebo se s ním natřít, když jdete sportovat, mi přijde, že má vyvolat dojem, že je to vážně něco extra. Kdo by nechtěl mít doma lubrikant, který používají potápěči, když se soukají do neoprenu? Gel, který profesionálním plavcům pomáhá snížit tření a nakonec gel pro ženy, které mají v létě problém s odřenou vnitřní stranou stehen? Zní to zajímavě, ale já mám prostě pocit, že takhle můžete použít gel jakékoli "no name" značky. A nakonec, jde nám přece jen hlavně o sex a ne o potápění. Uberlube svojí konzistencí není tak úplně gel. Je hodně tekutý a na kůži vytváří místo klasické vrstvy gelu jen takový nenápadný povlak, který se částečně vstřebá a pokožka pak krásně klouže. Spotřeba gelu mi přijde ale velká, zvlášť když nezapomenu na cenu. Určitě už bych po něm nesáhla třeba na masáž. Při klasickém sexu o něm v podstatě nevím a je to jako kdybych byla prostě hodně vlhká, což považuji za největší výhru. S většinou lubrikačních gelů mám totiž ten problém, že mi při sexu vadí. Vadí mi buď ten upatlaný pocit, vědomí, že tam je něco "toxického" (ano jsem praštěná :-D) a dost často i pálení a podráždění. S Uberlube máte podle mě téměř jistotu, že se vám nic takového nestane. Je to i fajn řešení, pokud z nějakého důvodu nechcete vytahovat před partnerem gel. Díky praktickému balení můžete vzít lahvičku s sebou na rande a nenápadně se přivlhčit, když potřebujete.
  • kompatibilní s latexem (bezpečný pro sex s kondomem)
  • velmi šetrné složení i pro citlivou kůži 
  • funguje pod vodou 
  • je doporučován předními lékaři
  • nedrolí se,  nezasychá, nedělá žmolky 
  • nedělá fleky na povlečení
  • neobsahuje parabeny ani konzervační látky
  • má krásné a praktické balení s pumpičkou 
Uberlube 15ml - ten, co mám já


Eroticx
Gel Eroticx je taková ta klasika, která neurazí a nenadchne. Za tu cenu lehce nadprůměrný gel na vodní bázi. Už se mi párkrát stalo, že levné gely, které slibují, že jsou bez zápachu, jsou nakonec tak či tak něčím cítit. Eroticx je úplně čirý a stoprocentně bez chuti i vůně. Konzistence je příjemná, je trochu hustější než Uberlube, ale hezky mazlavý a pořád hodně přirozený. Kámen úrazu přichází v okamžiku, kdy začne vysychat, což je poměrně rychle. Za sebe můžu říct, že většina gelů na vodní bázi svojí výdrží neobstojí v mém testu. Nechci prostě během sexu gel znovu vytahovat a bohužel vysychající gel často udělá víc škody než užitku. Eroticx docela nepříjemně lepí, ale není to nějaké velké zlo, ale pokud váš sex bude trvat dýl (a nezvlhnete během něj přirozeně), začne se drolit.

  • kompatibilní s latexem (bezpečný pro sex s kondomem)
  • dermatologicky testováno, vysoká snášenlivost
  • bez vůně, tukových složek, nedráždí

Závěrečné slovo
Oba dva gely působí přirozeně a co se týče zápachu, chutě, barvy a struktury, jsou si hodně podobné. Eroticx není špatný, právě naopak musím uznat, že mě docela mile překvapil s troufnu si říct, že v téhle cenové kategorii patří určitě k těm lepším, co jsem vyzkoušela. Uberlube je přece jen o stupínek  (nebo o dva?) výš, na druhou stranu, za ten pomyslný stupínek si připlatíte a nejsem si jistá tím, že je to takový zázrak. Líbí se mi, že i když má silikonový základ, může se bezpečně používat s kondomem a vítězí také praktickým balením. Dáte mi asi za pravdu, že snažit se otvírat jakékoli víčko ulepenýma rukama není úplně ideální a v případě balení, které má Eroticx navíc těžko uhlídáte množství. I když mám ráda kvalitu, nakonec Uberlube nepovažuji za něco, bez čeho bych se v posteli neobešla a radši bych investovala do něčeho jiného.






3 komentáře:

  1. Super recenze! Nemyslím, že jsi praštěná, přesně takové pocity mívám taky, prostě že tam "něco chemickýho" je a vadí. Ještě bych se ráda zeptala, jak je to s tím Uberlube a silikonovými hračkami? Klasicky tak, že silikon + silikon ne-e? Mate mě to, že je to kompatibilní s latexem, tak možná se silikonem taky. Ale spíš bych už chtěla modré z nebe, že? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem hledala, jak to s tím silikonem v tomhle případě je a na stránkách jsem žádnou takovou informaci nenašla. Tady https://sexploratorium.wordpress.com/2012/11/12/uberlube-the-slip-and-slide-for-adults/ je zmíněno, že na silikonové hračky Uberlube nepatří. Já osobně bych to nezkoušela. Škoda :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, V. ♥