středa 21. března 2018

Můj milenec s nejkratší výdrží - Satisfyer Pro Traveler


Už to budou skoro dva roky, co jsem poprvé vyzkoušela Satisfyer. Slibovala jsem si od něj jednoduše náhradu za tehdy docela dost drahý Womanizer, ale výsledný dojem byl lehce rozpačitý. Bohužel, jinak tomu nebude ani dnes, po vyzkoušení nové zmenšené verze s názvem Satisfyer Pro Traveler.
Když jsem viděla design, který tahle pomůcka na cesty má, byla jsem nadšená. Konečně je to dotažené k dokonalosti a tentokrát už opravdu nikdo nepozná, co máte v kabelce nebo na nočním stolku. Dokonce ani nevypadá, že je určen pro první pomoc při astmatickém záchvatu (jako jeho předchozí verze) a díky magnetickému uzávěru je i o něco hygieničtější a do nástavce se nedostává prach a nečistoty. Taky velikostně je tahle novinka hodně sympatická a vylepšení tím ještě nekončí. U prvního modelu jsem negativně hodnotila hlučnost, nechápala jsem hlášky v ženských magazínech o tom, jak je Satisfyer tichý společník, protože to chrčení se rozléhalo celým domem. Tentokrát je k mojí radosti opravdu tichý a když nástavec přilne jak má a vzduch neuniká kolem, ztiší se ještě o něco víc.


Satisfyer Pro Traveler má celkem 11 intenzit sání a zatímco u původní verze jsem nemohla vydržet ani tu první a stimulace mi přišla až nepříjemná, řekla bych, že je to tentokrát o dost lepší. Každopádně nevím, čím to je, ale pořád to není to, co dokáže vykouzlit Womanizer. Začíná se mu ale docela slibně přibližovat. Velkou výhodu vidím v tom, že je voděodolný, ale neptejte se mě, jak je to možné, když vlastně pracuje na principu vsakování vzduchu. Součástí balení je magnetická USB nabíječka a návod. Ovládání je ale tak snadné, že čtením manuálu se určitě zdržovat nebudete. 


Základem úspěchu je samozřejmě stále stejná technologie, která umožňuje stimulaci klitorisu bez kontaktu. Kdo z vás ještě nezkoušel podobně fungující pomůcky, je to zkrátka dráždění pomocí pulzujících tlakových vln. Po tom, co jsem si na Womanizeru vytvořila šílenou závislost a pak mi dělalo problém udělat se vibrační hračkou, jsem se s těžkým srdcem takových hraček zbavila a tak  tohle bylo po víc jak po roce, co si můj klitoris mohl zase užít něco nového. Přiložila jsem nástavec na správná místa a zapnula. Satisfyer Pro Traveler  má docela tuhé ovládání a několikrát, když jsem si chtěla pomalu intenzitu přidat, vzrušení couvlo, protože se to zkrátka nedá udělat úplně nenápadně.

Jak jsem říkala, pořád to není tak úplně ono. Womanizer má dráždění takové víc precizní a s citem, těžko to popisovat. Tady je to pořád nějaké moc horlivé. Paradoxně to znamená, že moje cesta k orgasmu je delší a nakonec je vyvrcholení tak nějak "přestřelené" a prostě to není ono.


Satisfyer Pro Traveler každopádně zradil můj klitoris v tom nejhorším okamžiku. Ve chvíli, kdy to bylo "už, už, už" z ničeho nic začal vydávat jiný zvuk, o dost hlasitější a chrčivější, jako kdyby se dovnitř něco dostalo. Bohužel v tuhle chvíli přestala úplně fungovat stimulace vzduchem a z revoluční pomůcky zůstalo jen něco, co divně vibruje, ale neudělá vás to ani za nic. Samozřejmě jsem začala zkoumat, co se právě stalo. Následovalo vypnutí, prohlížení, zapnutí, poslouchání, pozorování, přikládání ke rtům (abych cítila vzduch). Věřím totiž tomu, že kdo neví, jak přesně by taková pomůcka měla fungovat, nepozná to a to je nejhorší. Není to jako když se rozbije vibrátor a prostě nevibruje a všechno je jasné..  Stejně jako u jakéhokoli jiného zboží se v tomto případě řeší s eshopem reklamace. Porouchané erotické hračky se vrací zpět s originálním obalem, fakturou a s dopisem, ve kterém popíšete vzniklé závady. Dle podmínek reklamačního řádu má pak eshop 30 dní na vyřízení reklamace.
https://e-kondomy.cz/nejcastejsi-dotazy-faq

Na základě toho, jak dopadl právě můj testovaný kousek, nechci dělat žádné velké závěry. Osobně si naopak myslím, že nějaká závadovost u takové značky by měla být minimální, což mi vlastně i eshop potvrdil tím, že zatím žádnou reklamaci téhle konkrétní pomůcky neřešili. Nicméně, nebudu lhát, protože moje testování vlastně skončilo dřív, než začalo.

Satisfyer Pro Traveler stojí 1 395 Kč a to mi přijde hodně fajn.

+ velikost
+ 11 stimulačních režimů
+ vodotěsný
+ dobíjecí skrz USB
+ diskrétní vzhled
+ magnetický uzávěr

+ příjemný nástavec z prvotřídního silikonu

- poměrně tuhé ovládání bez tlačítek
- Womanizer to umí pořád lépe 
- selhal před orgasmem (a to mu neodpustím! ☺)

3 komentáře:

Děkuji za komentář, V. ♥