úterý 6. listopadu 2018

Eroscillator


Tuhle podivnou pomůcku se skoro lékařským názvem jsem objevila docela nedávno a hned jsem ji zařadila do nového formátu článků s názvem Lákadla. Vážně mě totiž lákal a říkala jsem si, že určitě zaujme i vás. Pokud si nechcete něco pořizovat jen tak, mám pro vás recenzi, která vám pomůže s rozhodováním.

Eroscillator je velmi zvláštní věc, což nemusí nutně znamenat špatná. Svým tvarem připomíná nějaký velký elektrický kartáček na zuby a určitě tak vyniká mezi ostatními vibrátory a vibračními hlavicemi. Eroscillator jsem dostala od eshopu E-kondomy.cz v bílé krabici, ve které byla i nabíječka, návod a propagační materiály. Celkově to vypadá jako takové retro. Nadšená starší dáma Dr. Ruth působí trochu jako Horst Fuchs (pardon), navíc se přiznám, že jsem si musela na wikipedii přečíst, kdo to vlastně je. Balení je víc než strohé, nabíječka jako na starý typ telefonu a samotný přístroj je navíc zatavený ve fólii. No dobře, nenecháme se odradit prvním dojmem.


Eroscillator se napájí přímo ze sítě, což vám zajistí neustálou pohotovost a já to poslední dobou hodnotím jako velké plus. Jak už jsem zmiňovala, lepší nabíječka a dlouhý kabel než baterie. Většina hračky je vyrobena z ABS plastu, nástavec je z gumy (konkrétně TPE). I když bych byla radši, kdyby byl ze silikonu, tak nevypadá nějak lacině a vzhledem k tomu, že hračka prošla několika testy, vypadá to dobře. Materiál není porézní a od silikonu je téměř k nerozeznání, ale uvidíme za čas. Pomůcka se ovládá naprosto jednoduše, posunutím části těla vibrátoru a má tři stupně intenzity. Jak jsem zjistila, tak tyto tři stupně bohatě stačí, udělá totiž 3600 kmitů za minutu

Hlavním důvodem pro pořízení Eroscillatoru bylo to, že by mohl předvést něco úplně nového. Místo vibrování slibuje totiž oscilace! Zní to docela poutavě, ale na druhou stranu, takových řečí neznámým jazykem už tady bylo několik. Každopádně tentokrát je to opravdu něco úplně odlišného, než na co jsem od vibrátorů zvyklá. Oscilace jsou spíše pohyby ze strany na stranu, což by mělo napodobit tření prstem nebo jazykem. Jestli čtete moje recenze déle, tak asi víte, že si většinou stěžuji na hlučnost. Kolikrát jsem si říkala, jestli vůbec existuje tichá vibrační pomůcka, a nebo jestli jsou to jenom sliby. Nebo jsem snad já moc náročná? Existuje! Právě jsem našla tu nejtišší hračku a bylo to velké překvapení. Takže pokud chcete něco opravdu diskrétního, tak ano, tohle splní vaše očekávání. 

Trošku smíšené pocity jsem měla z toho, jaká byla samotná masturbace a cesta k vytouženému orgasmu. Zatímco s masážní hlavicí, s vibrátory na klitoris nebo třeba s Womanizerem vyvrcholím opravdu snadno a během minuty, Eroscillator je úplně jiný. Na můj vkus to trvá opravdu dlouho! Několikrát se dostanu do bodu "Už, už, už..... a nic" a pak to jede nanovo. Tohle by vás mohlo překvapit a já vlastně nevím, jestli je to dobře nebo špatně. Zkoušela jsem to několikrát, ale vždy mi dosažení orgasmu trvalo dlouho a podle recenzí zahraničních blogerek, to tak nemám sama. Není to zkrátka hračka na rychlovku, a co si budeme povídat, v 90% případů mám při masturbaci na rychlovku chuť.


Na druhou stranu, když už orgasmus přijde, je to něco naprosto krásného. Vyvrcholení má pomalý vzestup, trvá dlouho a rozlévá se do celého těla. Tenhle druh orgasmů mi byl do teď vzácný a dosáhla jsem ho za celou dobu jen párkrát (a to třením o polštář). Po tomhle orgasmu se cítím úplně jinak, než když si to udělám třeba vibrační hlavicí. Tam mám potřebu si to udělat pak ještě jednou, dvakrát. S Eroscillatorem je to tak nějak víc naplňující, navíc jsem po odeznění úplně mokrá. Nástavec Golden Spoon, který je součástí balení a je nezbytný pro fungování hračky nemám v podstatě s čím srovnávat. Ať už tuhle kouzelnou lžičku otočím jednou či druhou stranou, přijde mi to pořád stejné. Podle recenzí patří mezi nejoblíbenější Ultra Soft FingerPro (můžete ho vidět na obrázku přímo v akci).


Eroscillator mi nenahraní klasické vibrační hračky, protože mám přece jen radši rychlé, prudké orgasmy, bez nějakého dlouhého laskání. Svoje místo si u mně ale rozhodně najde, protože pro chvíle, kdy nikam nespěchám a můžu se rozmazlovat, je jako stvořený. Navíc bude mít širší využití, akorát bych ho vůbec nedoporučila na anální dráždění, ani v případě, že si dáte pozor, protože nástavec se nechá snadno sundat a mohl by zůstat uvnitř. Mému oku se ta hračka jako taková úplně nelíbí, ale orgasmus, který mi udělá je tak krásný, že na oko kašlu. Pokud chcete doplnit svoji sbírku o něco jiného nebo pokud hledáte hračku, která vás pomalu a citlivě udělá, pořiďte si ho. Úplně to ale nevidím jako takovou tu začátečnickou pomůcku nebo základ, bez kterého nemůžete být. 

Eroscillator je drahý. Je drahý, ale je dobrý. Otázka je, jestli je tak dobrý, že za to stojí. Věřte, že tak specifický orgasmus se prostě ničím jiným udělat nedá, ale já bych se bez něj asi obešla. Na webu eu.eroscillator.com si můžete přečíst několik recenzí.
Eroscillator 2 Stimulator najdete TADY 

1 komentář:

  1. Cizí slovo "oscilace" znamená "kmitání". U klasickýho virátoru je to tak, že se oráčí na hřídeli motorku závažíčko, který je uložený mimo střed a jak se mění těžiště, celá sestava se rozvibruje. Tady bych si tipl, že bude závaží, který uvnitř jezdí sem a tam (konstručně nessjpíš magnet uvnitř elektromagnetu). No, výrobně asi jednodušší a levnější, ale připlácí se za nápad.

    Každopádně si ověř, jestli je ta nabíječka třídy III. Pokud ne, možná budeš mít i elektrosex zdarma. Poznáš to podle označení, bude tam buďto
    - označení písmeny SELV,
    - štít se dvojicí protínajících se kruhů a na jejich průsečíku vodorovná čára
    - Kosočtverec postavený na roh a tři svislé čárky uvnitř

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥