středa 13. února 2019

Košilka nebo korzet?


Každoročně si říkám, že nebudu nijak řešit Valentýn, ale vždycky se nechám tak nějak unést. Aspoň trošičku. Většinou je to tedy tím směrem, že něco hezkého pořídím sobě a svaluji to na sebelásku, která je tak důležitá. Kupuji si prádlo a čokoládu a musím říct, že mi to vždy udělá radost (to pokud váháte, co pořídit drahé polovičce). Asi vám nebudu vypisovat recenze na všechno, ale možná přidám nějaké fotky svých úlovků, abych se pochlubila. Moje srdce si získala zaláskovaná kolekce Tezenis a dva kousky od Obsessive, které vám ukážu hned.


Začnu asi tím, v čem jsem měla při výběru jasno. Červená barva, krajka, příjemný materiál a nic prvoplánově laciného. Tyhle vlastnosti mají košilka i korzet, které jsem nakonec vybrala, společné. Mojí jasnou volbou byla košilka Secred, protože košilka je prostě lépe zapojitelná do každodenního života. Chci tím říct, že prostor pro ní je v ložnici vždycky a můžete se tvářit, že prostě jdete jen tak spát a ne se soukat do nějakého korzetu s jasným záměrem. Po otevření krabičky a prvním doteku jsem si hned říkala, že jestli mi košilka nebude sedět, bude to vážně škoda. Zamilovala jsem si ten materiál, který je úžasně jemný, příjemný a lesklý. Co se týče materiálu, tak jsem u značky Obsessive vlastně vždycky byla spokojená, ale tentokrát to bylo ještě o něco lepší. Pořád mě to lákalo se osahávat a hladit. 


Při své výšce 174 cm a váze 60 kg jsem sáhla po nejmenší velikosti a udělala jsem dobře, protože mi košilka sedí úplně perfektně. Občas se mi stává, že je prádlo moc krátké a košilka pak vypadá spíš jako tílko, ale v tomhle případě ji mám akorát přes zadek. Už podle fotek se mi líbilo to vsazení krajky a říkala jsem si, že by krajka mohla opticky formovat postavu a zvýraznit pas, což se povedlo. V krabičce jsou i klasická tanga, která znáte téměř ze všech košilek a oblečků od Obsessive. Jediné, z čeho jsem měla obavu, je, že košilka nemá kostice a v podstatě ani nijak vyztužená prsa. Budu upřímná, občas se mi stýská po prsou, která jsem měla před tím, než jsem výrazně zhubla a bohužel sebekriticky musím říct, že vyztužené podprsenky mi teď sedí lépe. U košilky je ale výhodou pevný materiál a nelituji, že jsem to riskla. Prsa hezky zpevní a díky nastavitelným ramínkům je i formuje a zakulatí. Pokud ale máte větší prsa, která by potřebovala větší oporu, tak to asi nebude to pravé.
Košilku najdete TADY  

Jako druhý jsem si vybrala korzet Heartina, protože je to takové klasické prádlo na Valentýn se vším všudy. Je sexy a provokativní, zároveň ale nepůsobí nějak lacině a evokuje mi romantiku. Podle obrázků jsem čekala takový něžný kousek, protože je plný krajky a je ozdobený stříbrným srdíčkem. Heartina je takový ten "tílkový" korzet. Pokud čtete moje recenze, tak asi pamatujete na mé první zklamání a rozhořčení, že si něco takového vůbec říká korzet. Tentokrát jsem s tím počítala, protože to nebylo poprvé, takže mě nějak nepřekvapilo, že nemá žádné kostice, je z jemné látky a opravdu vůbec vám nevytvaruje postavu, ačkoli se díky šněrování na zádech tak tváří.


Tenhle kousek je luxusní na první pohled, ale sedí mi úplně jinak, než modelce na obrázku, takže bych k tomu chtěla něco říct. Vzala jsem si velikost S/M (tedy tu nejmenší možnou) a bohužel bych snesla ještě něco menšího a to určitě nejsem vyloženě drobná. Takže pro menší a hubeňoučké slečny ho asi vůbec nedoporučuji. Z obrázků jsem pochopila, že má na bocích skládanou látku, která je zvýrazní a opticky zakulatí tak, jak je to na fotkách, ale to se v reálu moc nekoná. Tohle skládání spíš vypadá jako volnější "suknička" a nepřiléhá k bokům. Možná kdybych měla sama o sobě plnější boky, vypadalo by to jinak, ale jde vyloženě o oblast boků ne o zadek. Korzet mi ani neobtahuje postavu tak, jak jsem si myslela a bohužel ani přes prsa mi nesedí. Košíčky jsou z jemné krajky a mají kostice, ale jsou mi volnější a úplně mi nelichotí.  Zkrátka do korzetu je potřeba mít výrazné ženské tvary - větší boky a prsa, aby vám sedl. Protože se mi jinak moc líbí, vyzkoušela jsem to napravit jedním stehem, který jsem jakoby přitáhla košíčky blíž k sobě a hned to vypadá úplně jinak. Opět chválím materiál, celkové provedení a kvalitní zpracování. Osobně si myslím, že Obsessive je jedna z nejlepších značek prádla v poměru cena a kvalita, kterou jsem kdy měla na sobě.

 

U korzetu Heartina jsou v krabičce krajkové kalhotky, ze kterých jsem byla nadšená. Většinou v popisku zboží některé věci přehlídnu a pak jsem překvapená, což se stalo tady. Čekala jsem obyčejná tanga, ale brazilky se stříbrným srdíčkem jsou mnohem lepší a ke korzetu vypadají o dost lépe a opravdu dělají hezký zadek. V závěru, když jsem se viděla zezadu, tak je to neskutečně sexy! To šněrování, odhalená záda, pásky na podvazky a vykrojené kalhotky. Je to zvláštní, ale na rozdíl od té košilky, která mi perfektně sedí, nemá chybu a je moc hezká, tohle je kousek, který partnera zaručeně vyrajcuje víc. Nad zadkem je navíc malá mašlička, což působí smyslně a přesně tak "dárečkovsky", jak jsem chtěla. Tím, že Heartina není tak úplně korzet, nejdou s ním dělat zázraky jako s klasickým korzetem, který je mnohdy opravdu univerzální. Kdybych si měla vybrat, raději bych sáhla po korzetu Pokeria, který mám už doma. Pokeria je taková pevná klasika, hodně přizpůsobivý a pevný, ale je pravda, že je zas o něco dražší.

Korzet najdete TADY

Na závěr mám malé překvapení pro vás!



2 komentáře:

Děkuji za komentář, V. ♥