středa 4. ledna 2017

Masážní hlavice jednorožec


Na tenhle článek jsem se vážně hodně těšila! Kdo mě sleduje na facebooku ví, že krátce před Vánoci jsem objevila naprosto dokonalou, lehce extravagantní a ulítlou hračku. V tu chvíli jsem si říkala, že už opravdu nevím co by a pokud to tak půjde dál pravděpodobně v blízké době otevřu muzeum. Nevím jestli je to tím, že jsem toho vyzkoušela už tolik, ale poslední dobou mě málokterá hračka opravdu zaujme tak, že bych přímo zatoužila mít ji doma. S masážní hlavicí ve tvaru jednorožce to bylo ale úplně jinak a já měla okamžitě pocit, že tuhle věc chci, potřebuji a prostě musím mít! Na druhou stranu, po tom, co odezněla počáteční euforie ve smyslu, jak je to "boží, super, roztomilý, bláznivý, dokonalý, vtipný...."  se dostavilo něco jako: "Není to až moc úlet? Vážně můj klitoris potřebuje hlavu jednorožce?" No nicméně jsem si dokázala svoji lásku vysvětlit i ryze prakticky a to tím, že žádnou klasickou masážní hlavici jsem ještě nikdy nevyzkoušela a přitom mě to vždycky tak lákalo. Přece jen několikrát jsem četla (a viděla), že tyhle hlavice zvládnou zajistit neskutečné orgasmy! Pak už jsem jenom s očekáváním vyhlížela balík a v duchu jsem se musela smát, když mi ho nic netušící chlápek předával s přáním, ať mi udělá radost. Škoda že neví, jak velkou radost mi tahle hračka dělá.


Můj první dojem? Rozhodně jsem neudělala chybu! Hlavice je božská a i když už nějakou chvíli nepatřím k teenagerům, celý ten holčičí design mě prostě dostal. Obrázky mi připomínají dětské tetování ze žvýkaček, všechno je propracované do posledního detailu a hlavně - ani milimetrový škrábanec nebo jiná vada. Modrá rukojeť je z měkčího a příjemného materiálu, takže se hlavice i přes to, že není úplně nejlehčí, dobře drží a kolečko na ovládání bude určitě praktické.


 Byla jsem překvapená, že jednorožčí hlava jde sundat! Nevím proč jsem si myslela, že to nejde a tohle je pro mě dost příjemné zjištění. Samotná hlavice je z růžového plastu a jednorožec je příjemný silikonový kryt, takže si můžete vybrat podle toho, na co máte chuť a náladu. Hebká hlava jednorožce nabízí neskutečné možnosti pro experimentování a samotné tvarování není úplně od věci. Vyberete si výrazný měkký roh, tvarované vystouplé ucho nebo vlnkovanou hladkou hřívu s větší plochou?


Musím říct, že jsem si dost oblíbila "rolovací" kolečko, kterým se ovládá intenzita vibrací. Vážně je to pro mě asi tak tisíckrát lepší než mačkání nějakých tlačítek a velmi snadno umožňuje pozvolné změny vibrací přesně tak, jak chci. Samotné vibrace jsou perfektní a řekla bych, že naprosto bez limitu od úplně jemných po extra silné. Hračka je napájená rovnou ze sítě, což někdo může vidět jako výhodu, někdo právě naopak. Mě to nijak zvlášť nevadí, kabel je dost dlouhý, nemusím řešit nabíjení a hlavně se nikdy nestane, že by jednorožci začala docházet energie v tu nejméně vhodnou dobu. Navíc je to vážně síla!
Unicorn není úplně nejtišší hračka a není ani nejlehčí, přesto se ani jednoho nemusíte bát. Hračky, které jsou často označovány jako tiché, jsou hlučnější a nevšimla jsem si, že by mě nějak bolela ruka (přesto po jedné delší akci byla lehce znecitlivěná a rozklepaná ☺). Upřímně přiznám, že jsem o značce Tokidoki nikdy předtím nevěděla nebo spíš jsem se o ní nikdy nezajímala. To, že se spojila s Lovehoney a vznikly tak originální a kouzelné hračky mě každopádně hodně potěšilo především pro to, že takových osobních hraček, které se odlišují, není mnoho. (Nejen) pokud máte rádi street art a japonskou kulturu si zamilujete minimálně jednu z nich!
Hlavici Tokidoki Unicorn najdete TADY  za 3495 Kč. Na eshopu e-kondomy.cz najdete i další hračky od Tokidoki, třeba kouzelné mini vibrátory, které pořídíte za příjemnější cenu 495 Kč!


4 komentáře:

  1. Tak to je naprosto boží ♥ mám pocit, že to taky musím mít :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádhernej. Ale říkám si, jestli by mi k něčemu byl, když jsem spíš na vnitřní stimulaci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by asi nebylo úplně ono, ale mají hezké i vibrátory ☺

      Vymazat
  3. Vanilopko vyzkoušej Zumio...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥