neděle 12. března 2017

Hrajeme si na zvířátka

Dobře si vzpomínám na to, že jsme si jako děti hrály často na psy a přišlo nám to nejen naprosto normální, ale i dost zábavné. Škoda, že už jsme vyrostli. Přistihla jsem se totiž u toho, že mě čím dál tím víc přitahuje téma pet play.

Praktiky založené na role play, při kterých se jeden z partnerů stává zvířetem a druhý chovatelem, se často objevují při BDSM, ale rozhodně nemusí být součástí. Může vás bavit ponižování a tvrdý výcvik, stejně tak jako úplně nevinná hra- jak si nastavíte pravidla je jen na vás. Nejoblíbenější hrou je dog play nebo taky puppy play, kdy je pejsek svým majitelem veden k poslušnosti. K téhle hře se dá pořídit opravdu perfektní výbava včetně náhubku, obojku i celé psí masky. Pokud si chcete takhle hrát, rozhodně nemusíte milovat latex, vašemu převleku se meze nekladou. Pejsek chodí po čtyřech, učí se různé povely, může jíst z misky, lízat páníčkovi nohy, štěkat nebo se jen nechat hladit. Na dog play se mi líbí, že mezi páníčkem a psem je nějaká komunikace a nejde jen o plnění pokynů, protože pes je přece jen také nejlepší přítel člověka. Líbí se mi pohrávání si s povahou psa, který může různě reagovat na povely i na odměny a dožadovat se různé pozornosti. U dog play jsem viděla i obrácení původně jasně submisivní a dominantní role. Panička se ujala velkého nezvladatelného psa, který se stal agresivním a nakonec úplně převzal velení a své majitelky se zmocnil po svém.

Dalším oblíbeným zvířetem pro pet play je poník nebo kůň. Pony play už je taková spíš výcvikově zaměřená hra. Od koně chceme výkon, učí se skákat přes překážky a samozřejmě tahá vozík se svým pánem. Opět není nutností, aby měl na sobě celolatexový oblek a aby člověk opravdu fyzicky vypadal jako kůň. Představivosti se meze nekladou a jestli si pořídíte anální kolík s ocasem, bič a sedlo je jen na vás.

 Jako poslední jsem si schválně nechala cat play, která je mi nejbližší. Možná je to tím, že tahle hra je taková jemnější, je doopravdy hravá a jak je známo, kočička se moc vycvičit nenechá a už vůbec ne pomocí fyzických trestů. Líbí se mi představa stočené kočky do klubíčka na posteli a pána, který ji něžně hladí. Výbavou správného koťátka je čelenka s oušky, obojek, chlupaté packy a ocásek. K mojí cat play fantazii mě přivedl článek 30 Things You Can Do For Your Human Kitten.

Mazlete se s ní...všechno je to totiž o mazlení.
Vždy, když kolem ní procházíte, pohlaďte jí. 
Nechte ji jíst a pít z krásné křišťálové misky

Pravda je taková, že bych samozřejmě nechtěla být v podřízené kočičí roli na celý svůj život a na každý den, ale docela se mi líbí představa, že jednou zapomenu na starosti a na chvíli budu přemýšlet bezstarostně jako kotě. No a samozřejmě se mi moc líbí všechny ty doplňky a převleky, ale to už je zase jiná kapitola. 

1 komentář:

  1. Zajímavý článek. Takový ne s úplně jasnou vizí, co od něj čekat. Ale téma je mi blízké, tak se mi libi. Jen ponnyplay nemusím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥