úterý 18. června 2019

A jak vypadá váš?


Napadlo vás někdy, jak by vypadal váš orgasmus, kdyby to nebyl jen pocit a energie? Jakou by měl barvu, tvar a byl by nějakou konkrétní věcí? Jak už asi tušíte, tenhle článek bude jeden z těch, které jsou úplně o ničem, ale možná si na jeho základě uvědomíte, kolik různých orgasmů znáte a co vám připomínají. 

Můj nejoblíbenější orgasmus vypadá asi takhle, a když přijde, moje tělo je jako ta přeplněná sklenice. Je barevný, sladký, kyselý, teče všude a ani náhodou se nedá popsat jedním slovem. Strašně mě těší, že jsem dospěla do bodu, kdy umím něčeho takového dosáhnout a užít si to. Znáte to? Podle mě je cesta k orgasmu a celkově i prožitku opravdu dlouhá a pořád nás můžou reakce našeho těla překvapovat něčím novým. A není to jen o polohách, o erotických hračkách a partnerech, ale především o nás samotných. Líbí se mi ty reakce pozorovat a jakoby z dálky sledovat takovou křivku energií, která se uvnitř odehrává a posouvat si různé fáze vzrušení, tak jak se mi líbí. Oddalovat ten výbuch a svoje tělo co nejdéle držet v tom bodu těsně před tím. Tenhle orgasmus mi jde zatím jen při masturbaci. Je prostě natolik vnímaný a potřebuje tolik soustředění, klidu a uvolnění, že na něj musím být sama.

Další druh orgasmu je pravým opakem a nazvala bych ho asi emočním vyvrcholením. Očišťuje mi duši od stresu, pomáhá mi fyzicky se uvolnit a slouží k vylití negativních emocí od smutku po zlost. Pamatuji si, že jsem se za tyhle orgasmy možná i trochu styděla, protože následovaly v pocitu osamění, po křivdách a bolestech. Nechápala jsem se a cítila jsem se zvláštně, když jsem si uvědomila, že masturbuji, aniž bych měla primárně nějakou sexuální chuť. Dneska vím, že tyhle tmavé terapeutické orgasmy, ať už při masturbaci nebo při sexu, u mě mají své místo a že dokážou ulevit. Je to třeba orgasmus po hádce, kdy partner vzteky bouchne dveřmi a odjede pryč a já ve stoje sáhnu po vibrátoru, opřu se o zeď a udělám se. 

Když jsem zažila poprvé orgasmus při análním sexu, byla jsem docela v šoku. Ke všem těmhle praktikám jsem totiž v počátcích neměla úplně dobrý vztah a nenapadlo by mě, že se takhle dá vyvrcholit. No a pak mi to došlo a doufám, že to dojde každému. Když děláte to, co chcete, ve chvíli, kdy to skutečně chcete a s někým, s kým to chcete (a je jedno, jestli to jste jen vy nebo i někdo další), je to něco úplně jiného, než když je to naopak. Dosažení vyvrcholení při análním sexu je pro mě spíš zázrak, který má úplně jiný rozměr. Kdykoli ale zapojím anální dráždění do klasického sexu nebo masturbace, orgasmus se změní. Takže pokud chcete i vy posunout svoje pocity na jinou úroveň, vyzkoušejte malý anální kolík, který necháte zasunutý v zadečku po celou dobu a užijte si třeba orální sex.


O mokrém orgasmus, squirtu, ženské ejakulaci se toho hodně nakecalo. Přesto, že mužská ejakulace probíhá taky ze stejné díry, jako se čůrá, nikdo nikdy neřešil, jestli je to moč nebo kolik procent moči je v ejakulátu obsaženo. Nebo možná to někdy někdo řešil, ale ne v jednadvacátém století. Ženský mokrý orgasmus se stále zkoumá a následně pak vznikají nesmyslné obavy. Za dobu blogu mi už přišlo spoustu otázek na mokrý orgasmus a většinou jsou tyhle zážitky spojené právě se studem nebo strachem se uvolnit. Nezabývejte se tím nijak do hloubky, prostě se vám to líbí a je to. Neřešte, jestli je to litr průzračné tekutiny nebo lžíce spíš mléčné barvy, zkrátka pokud se vám něco takového při sexu povede a líbí se vám to, je to ženská ejakulace a zbytek ať si řeší parta vědců. Z mého pohledu mokrý orgasmus není jen jeden univerzální, ale je jich spoustu. A některé nejsou tak ohromující a jsou prostě jen mokré, neplatí tady přímá úměra, čím víc je mokré prostěradlo, tím lepší to je. Po mokrém orgasmu se často cítím skutečně "vyšťavená" a unavená a přijde mi, že po něm vlastně až tak netoužím. Jak to máte vy?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, V. ♥