pondělí 24. června 2019

Nárazník na penis?

Ohnut je zase jedna z těch věcí, které údajně převratně mění sexuální životy žen. Že jste o tom ještě neslyšeli? Já až do teď taky ne, ale vzhledem k tomu, že o něm píše Vogue, Cosmopolitan i Forbes, je to nejspíš jen otázkou času. Už dlouho jsem neviděla nic nového v oblasti erotických pomůcek, takže mě tahle neurčitá věc s dost podivným názvem hned zaujala. Ohnut přizpůsobuje hloubku pronikání a tlumí přírazy při sexu. Tahle pomůcka se skládá ze čtyř měkkých kroužků, které se podle vaší potřeby jednoduše zachytí do sebe a natáhnou na penis. Moje první reakce? Nechápavé kroucení hlavou. Proboha proč by to měl někdo používat? Moje druhá reakce bylo zamyšlení, protože znám spoustu žen, které mají při sexu bolesti a pro které by možná tohle mohlo být řešení. 


Zažila jsem několikrát nepříjemné pocity při sexu a upřímně lituji těch, které to zažívají pravidelně. Dost živě si třeba vybavuji sex po konizaci děložního čípku, kdy jsem měla pocit, že víc jak pět centimetrů se dovnitř prostě nevejde. Ať už je příčinou cyklus, citlivé děložní hrdlo, endometrióza, problémy se střevy nebo močovým měchýřem, přijde mi, že se o tom téměř vůbec nemluví. Přitom je tolik důvodů, které mohou způsobit, že není možné mít sex tak, jak si přejeme. Ženám, které bolí hluboký průnik se jen obecně  doporučuje, aby byly nahoře a určovaly si hloubku průniku tak, aby je to nebolelo a aby měly sex, jen když jsou pořádně připravené, jenže to není jen tak. Možná pro tyhle ženy bude Ohnut dobrý společník. Pro ženy, které už nebaví se pomalu vrtět na špičce penisu v poloze na koníčka a nebaví je mít dlaň mezi svým a partnerovo tělem a brzdit jeho průniky. Pro ty z nás, které se bojí, že se partner neuhlídá a přirazí a ze sexu pak zase nic nebude. A je jedno, z jakého důvodu jim vadí celý penis. I když se o tom nemluví, je jasné, že takových žen bude víc, než si myslíme. Ohnut je v podstatě takový nárazník, který sklízí řadu nadšených ohlasů od žen, které trpí například syndromem vulvární vestibulitidy. No, a když to tak čtete, tahle zdravotně erotická pomůcka najednou získává smysl a navíc docela zásadní. Pokud je tohle řešení pro některé ženy, které celý život mají při sexu bolesti, tak super milý Ohnute, chápeme se. 

1 komentář:

  1. Vypada zajimave... bych rozhodne vyuzila s byvalym... protoze cokoliv nad 15cm je pro me dosti neprijemne a neustale se kontrolovat, rozhodne neni nic prijemneho

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥