pondělí 19. srpna 2019

Kalíšek a já V. Ziggy Cup v akci


Při prvním zavádění Ziggy Cupu jsem myslela na dvě věci. Za prvé, kam se asi tak při sexu vejde penis a za druhé, jestli jsem tak krátká nebo tenhle kalíšek tak dlouhý. Bylo to lehce rozpačité. Ziggy Cup jsem zmáčkla, jak nejvíc to šlo a udělala z něj úzkou loďku, ale zadní okraj jsem nemohla zkrátka už dostat dál a zároveň přední lem stále vykukoval ven.
 Trošku to vypadalo, jako kdybych připlula s kajakem do dětského bazénku. Samozřejmě vím, co se do mě (a pravděpodobně i do vás) vejde, takže o to víc jsem byla překvapená z toho, že ani na potřetí mi nešel zasunout celý, zvlášť když podle obrázku to vypadalo, že uvnitř bude i s ním spousta místa. Už jsem začínala být trošku nervózní, když jsem KONEČNĚ správně zatlačila a posunula prsty Ziggy Cup za stydkou kost. Vítězoslavně jsem opouštěla záchod, ale pořád jsem měla trošku zvláštní pocit, že mi kalíšek tlačí na močovou trubici, ale byl to spíš nezvyk. S kalíškem jsem ještě chvíli fungovala, ale pořád jsem na něj myslela. Pak jsem šla spát a říkala jsem si, že ráno bude moudřejší večera.

Jenže... Asi po hodině šel spát přítel a kalíšek nečekaně dostal svojí první zatěžkávací zkoušku v podobě sexu. Poslední dobou mi přijde, že jsem asi dvacet čtyři hodin denně, sedm dní v týdnu nadržená a vítám sex kdykoli, včetně menstruace. Neřekla jsem mu nic o Ziggy Cupu, o tom, že jsem to dostala, zkrátka nic a víte co? On NIC nepoznal! Vystřídali jsme několik poloh a ani jeden z nás Ziggy Cup necítil. A víte, co dalšího se stalo? Já si to naprosto skvěle užila. Oba jsme vyvrcholili poměrně brzo, rozhodně dřív, než normálně, což bych přisuzovala tomu, že Ziggy Cup opravdu zabere nějaké místo a dochází tak k většímu tření. Můj první zážitek s ním tak hodnotím naprosto pozitivně. Možná se dokonce při sexu nějak přirozeně dostal na své správné místo, protože celou noc seděl tak, jak má, neprotékal, byl mi příjemný a zdálo se, že si k sobě najdeme cestu.


Následujících pět dní jsem fungovala pouze s ním a nebudu vám lhát, bylo to o něco méně příjemné než s klasickým kalíškem. Ziggy má prostě hodně zvláštní tvar a nejsem schopná ho asi nasadit tak, jak je to na obrázku. Respektive mi přijde, že já snad ani nemám vagínu tak, jak to je na obrázku, ale to není nic šokujícího, od toho je to ilustrativní a centimetr tam, centimetr sem. Zkrátka teorie je fajn, ale praxe trochu vázne. Nejspíš právě proto jsem stále špinila, i když Ziggy Cup nebyl nikdy nějak extra plný a chodila jsem ho kontrolovat třeba po čtyřech hodinách. Takže jsem ho doplnila intimkou. Zkoušela jsem ho různě posouvat, ale není prostor pro nějaké experimenty, je tam na doraz, je zachytnutý za stydkou kostí a čípek je prokazatelně pod ním (kde by taky jinde byl, když tam není žádné jiné místo). Taky si nejsem jistá tím, jestli vám bude vyhovovat jeho vyndavání. Já s tím problém neměla, nejsem nějak citlivá, co se týče mé vlastní krve a měnila jsem ho jen doma, ale je to docela nečistá záležitost. Na rozdíl od kalíšků, které vyjmete a vylijete, je tahle "pláštěnka" taková celá upatlaná a protože je vyjmutí o něco složitější, několikrát jsem měla krev po celé dlani. Nicméně další sex s ním proběhl perfektně. Čím dýl jsem ho používala, tím lépe se mi nasazoval a nebýt toho lehkého špinění, vůbec bych o něm nevěděla.

Poslední den menstruace nebo spíš poslední noc jsme si ale přestali rozumět úplně. Nechala jsem ho díky slabé menstruaci zavedený dvanáct hodin a vzbudilo mě nepříjemné svědění a podráždění. Pokud u čtení článků snídáte, doporučuji teď přestat. Po jeho vyjmutí jsem uvnitř viděla už sražené kousky krve a hlenu a všechno to nepříjemně zapáchalo. A ne, nečichala jsem k tomu nějak podrobněji, ani jsem to hluboce nezkoumala. Na druhou stranu, co asi po dvanácti hodinách čekat.. Z toho důvodu jsem se zamyslela nad tím, nakolik je to dobré v sobě tak dlouho cokoli nechávat, i když to výrobce naprosto schvaluje. Horší je, že toho zápachu jsem se prostě nemohla zbavit i přes důkladnou hygienu, i přes omytí prsty uvnitř. Asi tři dny po tom, co mi menstruace skončila, jsem nosila intimku a měla jsem hnědý výtok a potýkala jsem se s tou "nevůní" a nepříjemným pocitem. Kdykoli jsem do sebe strčila prsty, měla jsem na nich ty sražené kousky. Tak jo, to by bylo všechno, můžete pokračovat v jídle. 

Ještě dodám, že Ziggy Cup neslouží jako antikoncepce, a i když tak vypadá, není to pesar, takže se k němu ještě musíte chránit jinak.  Nechci vás od jeho vyzkoušení určitě odradit, protože sex s ním byl naprosto perfektní a je to určitě možnost, pokud vám z jakéhokoli důvodu vadí krev při sexu, během vašich dnů. Zatím si ale nejsem jistá tím, zda ho chci používat jako klasický kalíšek. Tak já nevím. Jeho myšlenka je totiž tak perfektní a je fakt, že jsem ho vlastně vůbec necítila. Možná je to souhra náhod a já nechci dělat konečná rozhodnutí jen na základě jedné menstruace, což znamená, že se k Ziggy Cupu znovu vrátím. Možná jsem ho jen špatně zavedla a proto jsem se nemohla zbavit špinění. Možná jsem neměla nějakou záhadnou alergickou reakci, ale bylo to způsobené něčím jiným. No a možná Ziggy Cup a moje vagína prostě nejsou kompatibilní.

Ziggy Cup najdete TADY a článek o něm TADY.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, V. ♥