úterý 13. srpna 2019

Pomůžeš mi vybrat?

Dnes trochu netradičně přicházím s jednoduchou prosbou. Už delší dobu bych si ráda pořídila nějaký odvážný kousek a jak už to tak bývá, nemohu se vůbec rozhodnout. Svého favorita mám, ale... Pokud máte chvilku času, budu ráda, když dáte do komentáře číslo oblečku, který se vám líbí nejvíc a ocením i mužský názor (ne že jindy bych ho neocenila). Děkuji ♥ 



noirhandmade.com

22 komentářů:

  1. Jasná dvojka. Jednicka moc nerozviji fantazii a trojce zas chybi smrnc.

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Anonymním nade mnou, za mě jednoznačně 2.

    OdpovědětVymazat
  3. 100% číslo 2. Jsou peckove ��

    OdpovědětVymazat
  4. Mě jako chlapovi se líbí trojka. Dráždivá...

    OdpovědětVymazat
  5. Hloupá otázka chlapa, kam v tom chceš chodit?

    OdpovědětVymazat
  6. Další názor chlapa: kloním se k většině, dvojka ... zaujala na první pohled

    OdpovědětVymazat
  7. Dalsi chlap, ktery se priklani k 2

    OdpovědětVymazat
  8. Rozhodně 1, ale kdyby to bylo z latexu, bylo by to daleko lepší;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Z pohledu rajcovnosti jasna 3, 1 ma originalni napad a taky se mi libi. 2 me osobne nic nerika, nuda... Nazor muze.

    OdpovědětVymazat
  10. Ako muž určite 1.

    OdpovědětVymazat
  11. Kdybych si kupovala pro sebe, tak 1 ;) do 2 bych asi musela mit postavu tesanou z kamene, aby všechno drželo na miste a 3 je zase moc jednoduchá

    OdpovědětVymazat
  12. jsem holka-2 se mi líbí nejvíc, 1 by byla super, ale bez těch červenejch čar (to jsou jako zipy nebo co?) 3ka je divná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou zipy, coz mi prave prijde docela cool rajcovni...

      Vymazat
  13. Muzsky nazor: 1
    A budu se tesit, ze se s nami podelis o cysledek ankety a pripadne o realne foto viteze.

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvíce mně upoutala rozhodně jednička! Hooot!
    Krajky jsou už taková klasika..

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji moc všem za názory ♥ a řeknu vám, že jsem nakonec ještě trochu změnila svůj původní výběr (měly to být ty první šaty). Brzo vám povím proč a hlavně ukážu vám svůj nový kousek a něco k tomu povyprávím.

    OdpovědětVymazat
  17. Pokud jdou rozepinat ty cerveny prouzky tak jednoznacne prvni model. Druhej je sexy ale fadni a treti je takova dobra klasika z kazdyho sexshopu. Jednicka se na prvni pohled tvari jako lehce vyzyvavy leskly saty ale po rozepnuti je to hravy a suprsexy, odhali to ty spravny mistecka..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥