pondělí 28. července 2014

50 odstínů návratu z dovolené

Po návratu z dovolené na mě čekala spousta otázek na Ask, pár mailů, balíček s hračkami na recenze a také zjištění, že do světa vyplul trailer k Padesáti odstínům šedi. Knížku jsem přečetla s přeskakováním nezáživných pasáží (ze kterých se nakonec stala téměř polovina stran) a dojem na mě rozhodně neudělala. Nicméně musím přiznat, že na film jsem se těšila, a když se v médiích začaly objevovat diskuze o tom, kdo ztvární tajemného Christiana, byla jsem zvědavá a těšila se, že film bude konečně to pravé.



Ano, bude to hit. Stejně jako knížka.
Je třeba se smířit s tím, že za tím stojí především velká propagace a miliony fanynek. Každopádně trailer mě nijak nepřekvapuje a vlastně vypadá tak, jak se dalo předpokládat (snad první seznamování nezabere polovinu filmu). Jsem doslova otrávená z toho, že Christiana hraje Jamie Dornan. Ten chlap totiž podle mě není vůbec sexy a tajemný a kdo ví co všechno by měl být. Chtěla bych někoho, komu můžu doslova viset na ústech když mluví a vzrušovat se během filmu jen tím, že tam vlastně je...a to tenhle Jamie pro mě rozhodně nesplňuje. Čekala jsem někoho staršího, tvrdé rysy, modré oči, strniště ve kterém už prosvítají stříbrné vousy.
 Jenže znáte to, často si v knížce představujeme hlavní hrdiny úplně jinak než si je představují ostatní.




Film půjde do kin až na Valentýna 2015 a do té doby si to možná ještě rozmyslím, ale zatím nadšená nejsem. Co na trailer říkáte vy? A kdo by podle vás měl být pan Grey? 



19 komentářů:

  1. Já jsem zjistila, že jsem asi jediná, komu tento herec jakš takš vyhovuje :D. Neříkám, mohli tam dát někoho víc "Jo, prožil jsem si toho dost, ale teď chci sex, hned", ale ani tento člověk (vůbec nevím,co je to za herce) mi nevadí :D.
    Spíš mi tam překáží ta herečka. Nevypadá tak nevině, jak jsem očekávala, že bude...
    Snad to bude lepší, než knížka

    OdpovědětVymazat
  2. Ale tohle není ofiko trailer, to je ten fan ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Teď už je, díky za poznámku, vložila jsem sem původně jiné video než jsem chtěla;)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímalo by mě, koho z herců bys jako Christiana brala :) Mně by se líbil Matt Bomer nebo Ian Somerhalder .:)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlas :) Matt Bomer nebo Ian Somerhalder :))

    OdpovědětVymazat
  6. Doufala jsem, že roli dostane Somerhalder, ten se na to podle mě hrozně hodí...tenhle chlápek je děsnej.

    OdpovědětVymazat
  7. Grey je v pohodě :D ale ta holka mi pila krev už teď...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak teda kdyby hrál Greye Ian Somehalder to by bylo teprv něco !!! Ale zase bych tohoto herce tolik nezatracovala třeba v sobě něco má :D nicméně Anastázie je pro mě zklamání:/ vůbec není tak nevinná jak byla popisovaná v knížce a to je myslíˇ škoda :(

    OdpovědětVymazat
  9. Hlavne nie Ian!! Podľa mňa to mal byť jednoznačne Matt Bomer...
    Ja osobne som z výberu hercov tiež sklamaná, ale ešte to sama pre seba neuzatváram a možno pri filme zmením názor. Inak, niekde som čítala, že práve prvá polovica filmu by mala byť o tom ich vzájomnom spoznávaní a tak, a až tá druhá o tom, na čo väčšina ľudí čaká. Lenže je to informácia z neoficiálneho zroja, takže možné je všetko, ale je lepšie sa pripraviť aj na najhoršie :D

    OdpovědětVymazat
  10. Kdyby tam hrál Ian Somehalder nebo Matt Bomer, tak bych se na to asi nemohla v klidu dívat :-D Vzrušovalo by mě už jenom to, že hraje v tomhle filmu :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Já teda chtěla Erica z Trus blood, podle mě by mu oblek slusel a ty pohledy taky umí :D

    OdpovědětVymazat
  12. Herec naprosto nehodící se, přestože je v knížce popisován jako zrzek s šedýma očima hrozně by se mi tam hodil Joaquin Phoanix nebo Jake Gyllenhaal... a na ní by se mi hodila např. Rachel McAdams ...

    OdpovědětVymazat
  13. Mohl by to být Ian Somehalder jen působí moc mladě, pravda je že by mi to ale asi vůbec nevadilo,úplně ho tam vidím. A ze "starších" herců Benedict Cumberbatch rozhodně.
    Ale, spíš mi tam vadí ta herečka :/

    OdpovědětVymazat
  14. Ian Somerhalder ma rozhodne vetsi stavu...strasne ho zeru! Ale nejaky starsi kousek by taky mohl byt :)
    herecka mi nevadi vubec....podle me se celkem hodi....i kdyz Rory by asi byla lepsi :)

    OdpovědětVymazat
  15. Knihu jsem nečetla a ani neplánuju, trailer jsem zkoukla jen ze zvědavosti na herce a teda taky nic moc. Ten chlap není špatnej, ale žádný charisma, má takový prázdný oči.

    OdpovědětVymazat
  16. kohokoliv jinýho prosím:D jak píšeš, prostě mu to nežeru:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥