úterý 8. července 2014

Stanga- tajemství v podobě kalhotek

Na Stanga jsem narazila úplně náhodou, při listování časopisem. Nejprve jsem si říkala, jak je to hrozně sexy a až pak jsem si všimla toho, že hlavní účel je ten, že kalhotky nejsou vidět.


To je přesně to, co se mi líbí. Ano, existuje prádlo, které není vidět, jsou to nějaké bezešvé často neforemné spoďáry v barvě velbloudí srsti (neříkám, že je tomu tak vždy), ale Stanga to je prostě nápad!
Když jsem si je objednala, nemohla jsem se nejprve vůbec dočkat, ale když jsem pak měla tu krabičku doma, nějak nebyla ta vhodná chvíle a většinou jsem na ně zapomněla. Nakonec jsem byla ráda, že jsem si počkala a užila si svoje poprvé až teď.
Vzala jsem totiž svoje Stanga na opalování. Ráda se opaluji úplně celá, ale na druhou stranu uznávám, že ne vždy se to hodí a tak jsou tyhle kalhotky fajn volbou, jak zakrýt to úplně nutné. Každopádně si určitě řeknete, že jen na opalování je nemá cenu kupovat, takže přejdu k tomu, proč to cenu má.
Jak už jsem říkala, hlavním účelem je neviditelnost. Kalhotky drží jen díky silikonovým proužkům a jsou naprosto bezešvé protože jsou řezané laserem.


Tohle splňují na sto procent, prostě nejsou vidět a to ani pod nejvíce upnutými šaty.
Myslím, že vás stejně jako mě, napadne myšlenka, jak to může fungovat? Mě zajímaly nejvíc tři věci:
Nebude kůže pod nimi potom lepit?
Jak budu chodit na záchod?
Jak dlouho silikon vydrží?
(co praní?)


Přesvědčila jsem se už napoprvé, že kůže nelepí. Povrch lepících částí je hodně zvláštní a nevím, jak to přesně popsat. Přilne ke kůži, pevně drží, ale nelepí ani nijak nedře. Mám hodně citlivou kůži, ale neudělala se mi žádná vyrážka ani podráždění.
Myšlenka s chozením na záchod mě trochu štve, přece jen, musíte je sloupnout a potom zase nalepit. Každopádně jsem to začala dělat tak, že je normálně odlepím jen v oblasti srdíčka vzadu, protáhnu je dopředu a pak je zase nalepím- podle mě to není na každodenní nošení, ale čas od času se tohle dá jednoduše zvládnout. A poslední otázka. V tomhle jsem kalhotkám moc nevěřila, to se přiznám. V přibaleném letáčku je napsáno, že se mají prát ručně teplou vodou a mýdlem a tak jsem také udělala, poté jsem je nechala uschnout a po uschnutí přilepila zpět fólii.
Výsledek je takový, že kalhotky pořád lepí, úplně stejně jako při prvním použitím a slibují až 30 vyprání.
Sečteno podtrženo, mít tyhle kalhotky v šuplíku se spodním prádlem určitě není na škodu. Jsou krásné, sexy, neskutečně příjemné, pohodlné a nejsou vidět. Jednoduše vás nijak neomezují a neškrtí a je jedno, co zrovna máte na sobě!





Stanga v různých provedeních a různých barvách najdete TADY. Líbí se mi také to, že si můžete svobodně vybrat svojí velikost a nespoléhat se (jako tomu často bývá) na něco univerzálního. Já jsem moc spokojená, mám doma i Slegs ze stejných stránek.

Hodnocení:

+ nejsou vidět pod oblečením
+ příjemné, pohodlné
+ sexy
+ velký výběr




A co vy? Máte nějaké zkušenosti? Láká vás tyhle neviditelné kalhotky zkusit?

5 komentářů:

  1. super, konečně vím, kde je objednat, už asi tak tři roky po nich pátrám v obchodech!
    díky!!
    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám na stejný princip podprsenku kterou si nemohu vynachválit, a toto bude můj další úlovek do šuplíku, protože jsou úžasné! :3

    OdpovědětVymazat
  3. prodávají i v malém množství? vyskakuje mi tam jen velkoobchodní poptávka...

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, i v malém množství- já koupila jedny kalhotky a jedny punčochy. Na horní liště zvol eshop, vyber si druh a pak už jen nastavíš velikost a kusy ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥