neděle 6. července 2014

Queefing

Některé věci mají prostě v angličtině o dost lepší názvy. Když jsme se s partou kamarádek jednou bavily o sexu, přišla řeč na česky řečeno- prdící zvuky. Pamatuji si, že jsem někde četla, že se těmto zvukům říká také žvanivost pochvy ( tenhle termín si pamatuji dodnes :)) a je to prostě vzduch, který se dovnitř dostane, ať už při sexu nebo při nějaké fyzické aktivitě a musí jednoduše ven. Pak vznikne zvuk, který je podobný prdění, ale prdění to není... A zná to asi každá. Nejvíce mě pobavila historka kamarádky, které se tohle stávalo při józe. Při každé určité poloze se ozval právě tenhle zvuk.. a mě přijde mnohem horší, když se ozve do tichého sálu s dvaceti lidmi, než když se ozve v posteli.
Vlastně nevím, jak takové zvuky ovlivnit a jestli to už někdy někdo vymyslel. Obávám se ale, že to ovlivnit prostě nejde.


 Jaký sex podporuje tyhle zvuky:
  • poloha zezadu 
  • sex "nasucho" - po použití lubrikačního gelu se zvuky mění na čvachtání 
  • střídání poloh
  • a úplné vytahování penisu během sexu
Jenže vyhýbat se tomu, aby nedošlo k takovým zvukům je škoda, takže je ideální se s tím smířit. Nakonec, vypadá to, že ženy jsou opět jediné, kdo tohle řeší. V jedné ryze mužné diskuzi se k tomu všichni vyjadřovali tak, že by se ani nenapadlo myslet si, že je to něco, za co by jsme se měly stydět. Máme takovou tendenci vše moc řešit a vším se moc zabývat, prdění, čvachtání, mlaskání a všechny ostatní zvuky k sexu prostě patří a kolikrát stačí jen změnit úhel a je klid. 

"Některé pochvy vydávají při styku různé zvuky, jiné ne. Viníkem je dynamika kapalin a plynů a konkrétní milostná poloha." Paul Joannides


10 komentářů:

  1. Klukům je snad jasný, co to je a proč, že jo? stalo se mi to v pátek s jednim klukem a nijak sme to ani jeden nekomentovali, mně ani nebylo trapně.. nějak jsem si řikala, že když zkušenosti má, tak to zažil s partnerkama předemnou, ale ted si nejsem jistá. Nenapsal mi! :D Tak si řikam... si myslí, že jsem v posteli prděla a ani se neomluvila :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Bude něco přidávat i James?:)
    Jsem docela zvědavá na jeho úhel pohledu. Tvé

    OdpovědětVymazat
  3. Jj to se mi stává :D a dokonce i když usínám na boku a dám jednu nohu víc nahoru :D

    OdpovědětVymazat
  4. Můj milenec se mi za tyhle zvuky smál, stejně jako za velká prsa, nedokonale oholené nohy a vzdechy. Asi to byl debil :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se to stává pořád, při tanci, vstávání, hlavně při józe je to děs, vždycky se strašně stydím, protože si vybírá ty nejtišší momenty hudby, ale nemám chuť tam pokaždé říkat, že to je píčiprd :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se to stává často (většinou sex zakončujeme polohou ze zadu), hlavně pak když se po sexu zvednu nebo mě přítel něčím rozesměje. Né že bych se za to cítila trapně, ale byla bych radši kdyby se to nedělo. Každopádně přítelovi to příjde spíš vtipné a v rámci možností i roztomilé :D

    OdpovědětVymazat
  7. Kdysi jsem taky četla v nějakém sexuálním slovníku, že se tomu taky říká "píčí prd".. Z toho jsem strašně nemohla.. :D Jinak s bývalým partnerem se mi to nestalo nikdy, o to víc v čudu jsem z toho byla u mého nynějšího partnera, když se mi to stalo poprvé a pak podruhé, potřetí... Teď už to neřeším, stejně s tím člověk nic nenadělá.. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Stalo se mi to před několika lety s bývalým a on přestal, protože si myslel, že jsem prdla. Ten jeho dementní pohled si pamatuji dodnes. :-D Stává se mi to, co jsem vypozorovala, když mám nohy nahoře, zezadu naopak vůbec.

    OdpovědětVymazat
  9. To se nám také stává. Ze začátku jsme se tomu s přítelem smáli, ale teď už to nevnímáme. :)
    lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥