pátek 9. května 2014

Masáž sexem- Nuru gel

Nuru gel jsem měla doma už dávno, objednala jsem si ho s tím, že ho otestuju, napíšu o něm článek, řeknu si fajn a hodím ho pod postel. Jenže jsem se k tomu pořád nemohla dostat, přece jen to není jen tak a já čekala na vhodnou příležitost a ta konečně přišla!
Včera mi nabídl masáž, byla jsem opravdu unavená a bolely mě záda a tak jsem si lehla na postel a on si nade mě klekl. S masážní svíčkou v ruce. Jenže od mého posledního používání knot zaplul někam hluboko a tak, i když se snažil se ze svíčky povedlo vyloudit jen pár horkých kapek. Byla jsem krásně naladěná a tak jsem mu řekla, ať tedy vezme olej. Jenže, jako naschvál, ten jsme ještě nezkoušeli a teď jsme zjistili, že zasychá rychleji než by se hodilo. Na tu velkou plastovou lahev s oranžovým víčkem jsme už oba asi zapomněli, ale mě teď napadlo ji použít. Prostě na klasickou masáž. 


Pak se vrátil do postele a na záda mi nalil trochu studeného gelu. Jeho ruce po mě okamžitě klouzaly tak, že jsem byla vzrušená jen tím.. Oba jsme chtěli tenhle gel vyzkoušet trochu víc a tak jsme na postel natáhli latexové prostěradlo. Když jsem se zvedla, cítila jsem jak mi po zádech pomalu stéká gel, příjemná táhlá konzistence, cítila jsem, jak vlhnu a chci to. Tady skončila obyčejná masáž a začal masážní sex. 
Z naší postele se stala velká černá klouzavá plocha, na které se naše těla o sebe otírali a klouzali jedno po druhém a po prostěradle. Nejprve to byla docela zábava, smáli jsme se a klouzali po sobě. Nečekala jsem, že to bude až takové. Dělalo mi problém udržet se na kolenou.
Když jsem ale sklouzla po jeho stehně a otřela se silným a nečekaným způsobem o svůj klitoris, div jsem se nezbláznila touhou. Každé další sklouznutí mě vzrušovalo a moje tělo bylo najednou citlivější než kdy předtím. Přestala jsem řešit že budu mít mokré vlasy a zajela pod něj, mezi jeho nohy, jedním pohybem tak snadno. Když jsem mu ho kouřila bylo to úplně jiné, nutilo mě to mu rukou dráždit koule, ruka mi klouzala sem a tam a všechno bylo o dost víc přístupné.


Když jsem pak byla konečně na něm a s klouznutím na něj dosedla, stačilo mi pár pohybů abych byla maximálně vzrušená. Nemohla jsem se na něm ani udržet a tak jsem si ruce zasekla pod ty jeho, všechno bylo o dost víc intenzivní a nové. Líbilo se mi po něm nahoře klouzat a dotýkat se. Na chvíli jsem ho vyndala a přejížděla si s ním po zadečku, klouzal mi mezi půlkama a já se mohla zbláznit. Pak do mě zase zajel, a já na něj dosedla a jen se pohybovala pánví ze strany na stranu. Cítila jsem, jak se uvnitř vzrušením stahuju.
Když si mě otočil pod sebe, musela jsem se rukama držet hran postele aby do mě mohl přirážet, klouzala jsem mu svým zadečkem vstříc a když do mě pak zasunul prsty, věděla jsem, že tenhle orgasmus potřebuju
Jeho prsty mnou projížděly, tentokrát se mi neskutečně líbilo když jeho klouby dorazily na moje citlivá místa a na tom kluzkém povrchu sjely a pořád dokola. Konečně jsem se uvolnila bez toho aniž bych řešila, že bude mokrá postel. Měla jsem ho, mokrý orgasmus, a nechala jsem se doslova vystřelit na vrchol. Ten tlak se rozlil celým mým tělem, a pak s každým výstřikem pomalu odcházel. Svíjela jsem se na tom mokrém černém povlečení, klouzala a tiskla ho za zápěstí.

 I když jsem byla po takovém vyvrcholení unavená, když ho do mě znovu vsunul, znovu se rozlilo mým tělem vzrušení, které jsem měla těsně před orgasmem, a to trvalo... trvalo to celou další dobu. Začala jsem toužit po tom, aby se na mě udělal, přímo na mě a celou mě postříkal, jedním tahem jsem se pod něj otočila a nastavila mu svoje tělo. Když se udělal, bylo to najednou horké a neskutečně příjemné. Rozetřela jsem to po sobě a ještě chvíli ležela. 

Když jsme pak sprchovali ve vaně prostěradlo a sebe, shodli jsme se na tom, že to nemělo chybu. "To musíš doporučit na blogu!" řekl mi a já vám to tedy doporučuji. My jsme měli přímo TENHLE gel. Ze stránek www.nurugel.cz, kde se dá koupit i prostěradlo. Myslím, že je to skvělé zpestření sexu, zábava a taky cesta, jak objevit úplně novou formu sexu. U postele jsme měli skleničku s vodou, kterou jsme asi dvakrát přilili přímo na prostěradlo. Byla to taková spontánní akce, takže nějaké nahřívání gelu nebo míchání s vodou jsme nahradili tímhle a klasickou nuru masáž (masáž tělo na tělo, o které jsem psala TADY) jsme nahradili sexem, a byl to jeden z mých nejlepších zážitků! 


Hodnocení: 

+ skvělý zážitek
+ klouže nesrovnatelně s jinými gely nebo oleji
+ intenzivní a zajímavý sex
+ vhodné jako dárek


- cena za jedno balení, které vyjde asi na dvě masáže




7 komentářů:

  1. Tak ten poslední gif je pro mě fakt nechuťárna :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě se líbí jen ten prví-ty další dva jsou fujky....

      Vymazat
    2. A proč by ne? Někomu se to může třeba líbit a může to být i fajn :)

      Vymazat
    3. jo... fajn to být může-fajn je soupusta věcí, které nejsou zrovna estetické... ale to "blemc- blemc-blemc" na pohled zrovna nenažhaví... btw kam zmizel ten prostřední gif?

      Vymazat
    4. mě se to právě líbí a věřím že nejsem sama ;) prostřední gif nefungoval správně, hlásilo mi to chybu a nezobrazoval se všem, takže už není. Myslím, že tři obrázky stačí.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Wow...tak to se musí zkusit...Nádhera!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥