úterý 20. května 2014

Už nejsem sama! Aneb mužský svět Jamese S.

Už delší dobu jsem přemýšlela nad tím, že by nebylo od věci na blogu mít názor muže, někoho kdo by tady občas promluvil a ukázal, jaký je pohled z druhé strany. Přece jen se říká, že muži jsou z Marsu a ženy z Venuše, a máme tak v mnoha věcech různé názory. A to i v oblasti sexu. Mě osobně vždy zajímá názor mužů, baví mě rozdílnost, baví mě jejich přání, představy a názory. Ano, baví mě muži a proto je tady James. 
Osobně se neznáme a neznáme se v podstatě ani neosobně a tak se nám bude postupně představovat, odhalovat se a my společně nahlédneme do jeho mužského světa. 

"Když jsem byl před lety zasvěcen do té krásné a přirozené věci jako je sex, tak jsem ještě teprve vstřebával první dojmy a pocity z oné zkušenosti. Teď s odstupem času jsem se do tohohle tématu zamiloval a beru to jako svého koníčka. 
Zastávám názor, že sex jako takový a věci s ním spojené nejsou žádná tabu. 

Dokážu s přáteli hodiny diskutovat o sexu a vůbec se za to nestydím. Přijde mi to jako naprosto přirozená věc a myslím si, že je spousta lidí, co zastává stejný názor jako já. Nejsem žádný odborník, ale řadím se k lidem, kteří mají rádi sex a rádi to sdílejí s ostatními. 
Ještě se vrátím ke svému „poprvé“. Člověk je plný očekávání na tenhle životní mezník a jak se traduje jedno rčení, „ jak to jednou zažiješ, už nikdy nemůžeš přestat.“ A tak jsem nepřestal a postupně objevoval nové a nové zkušenosti. První lízání, první orál, první orgasmus na prsa… 
A s těmito zkušenostmi se chci s vámi podělit. A mluvím jak k mužům, tak i k ženám. Mé příspěvky budou z pohledu muže na tématiku sexu a všeho okolo něj a budu rád, když se vám mé články budou líbit. 
Jmenuji se James S., baví mě sex, baví mě o něm diskutovat a baví mě objevovat nové věci s ním spojené. "



A co zajímá vás? 

17 komentářů:

  1. Děkuji za tuto možnost, bude to pro mě přínos nahlédnout do jejich světa:) M.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. ooo sexouš na tý poslední fotce .. :) jak se tak nevinně směje

    OdpovědětVymazat
  4. To je dobrý nápad - aspoň si přečteme názor druhé strany :)
    Už se těším na příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Takle si ho přesně představuju :)

    OdpovědětVymazat
  6. Furt čekám kdy si ty spodky sundá...a ono nic :(

    OdpovědětVymazat
  7. Ví někdo jak se ten model z fotky jmenuje?

    OdpovědětVymazat
  8. Nelibi se mi jeho uvod(stale se opakujici veci, neoriginalita..Nuda! Uvidime, jak bude pokracovat. Vanilopky blog mam rada. Adéla

    OdpovědětVymazat
  9. Supeer. taky jsem zvědavá a těším se :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥