pondělí 5. května 2014

Rimming

Když se řekne slovo rimming, možná nemáte tak úplně tušení o co jde. Pro mě tahle činnost vždy vyžaduje "něco" navíc, absolutní důvěru, lásku a šílenou přitažlivost, která mě k tomu přímo nutí a to ať už v roli pasivní nebo aktivní. Rimming, ačkoli spadá do orálního sexu, prostě něco navíc vyžaduje, je to totiž lízání, líbání a prostě veškeré dráždění análu jazykem.

Jak už jsem na začátku říkala, nemusí se vám líbit rovnou obojí, stejně jako všude můžete radši přijímat než dávat a nebo naopak. 
Musím přiznat že já jsem víc přišla na chuť té aktivní roli, i když nevím proč. Prostě mě to baví, líbí se mi to. Baví mě pocit, že se mi partner odevzdá, líbí se mi mu dopřát něco navíc, ale hlavně to dělám pro ten vlastní pocit, který nevím jak popsat. Je to pro mě prostě hodně intenzivní zážitek. Řekla bych, že komu se dráždění zadečku líbí a má k tomu kladný vztah, oblíbí si i tuhle techniku. 
Univerzální návod není. Prostě si na to každý přijde sám a když se mu to nelíbí vycouvá z těhle míst jazykem stejně rychle, jako se na ně dostal. Osobně se mi hodně líbí, když mu to dělám pusou a pak můžu svoje rty přesouvat, ale ruce mít pořád na jeho chloubě nebo na koulích, a on při tom leží na zádech. Mám ráda, když můžu jazykem projíždět dovnitř, lehce, jen tak na okraj, líbí se mi ten tlak. Každopádně je v téhle poloze, když leží a já klečím (nebo pak spíš ležím na břiše) mezi jeho roztaženýma nohama, dost těžké se dostat tam, kam chci. Jenže ať jsem nad tím přemýšlela a zkusila to i jinak (např. může klečet na čtyřech vy za ním nebo si může kleknout nad váš obličej) tyhle polohy se mi už moc nelíbí. A tak si radši trochu namáhám krční páteř.


V té pasivní roli, kdy partner líže vás je to jen o tom na chvíli vypnout. Nemusíte se ničím stresovat a nad ničím přemýšlet, a díky tomu, že je tahle oblast hodně citlivá možná zjistíte, že se vám to líbí. Zvlášť po víně, když ze mě opadnou zábrany, po tom co se na sebe v posteli vrhneme a já nechci nic jiného než ho mít všude....mám chuť.
A vy? 

21 komentářů:

  1. Tak přesně tohle zbožňuju když mi partnerka dělá.

    OdpovědětVymazat
  2. To bych příteli dělat nemohla- má tam moc chlupů, chlupáč můj :D a me by se to nelibilo i kdyz - kdyz mi tam semtam projizdi prstem tak to je fajn.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak .. má tam moc chlupů :D takže ne :D

      Vymazat
    2. Tak mu stačí naznačit, že až se bude holit tak by si mohl oholit i podvozek. Či se nabídnout a oholit mu ho.Osobně se tam holím také, jen dirku, Prostě od dirky, přes hráz až po celou chloubu. Díky vláknině nemám problém s vyprazďňváním, ale i jen ta představa že bych měl na chlupech kousky mi nepřijde moc lákavá. A hlavně mám rád když mi partnerka občas olízne tato místa, takže hlavně proto. Ale chápu, že kdo to nepoznal, netouží po tom a tudíž neřeší, že by si to měl oholit.

      Vymazat
    3. "Tak mu stačí naznačit - A hlavně mám rád když mi partnerka " Jak se tu všichni vydávají za holku je legrace.
      Jeden příspěvek 5x prostřídá rod sám sebe :)

      Vymazat
    4. Vůbec nechápu tvou myšlenku Anonymní z 10.září. Všimla jsem si že nejen u tohohle článku máš pocit, že já jsem chlap a všichni jsme úchylové a chlapi co se vydávají za za ženské, což je trošku úlet, ale každý má nějaké představy, brát ti to nebudu :D http://vanilopka.blogspot.cz/2014/01/odhaleni-s-velkym-v.html

      Vymazat
  3. Co jsem viděla, jak je z toho přítel úplně hotový, taky to dělám moc ráda. Většinou už teď pak ještě pokračuju, po lízání do něj jedním prstem přirážím a u toho ho kouřím, to se pak může zbláznit. A mám pocit, že toho má pak vždycky při takovém orgasmu mnohem víc... :P
    No a samozřejmě to i ráda přijímám, jak jinak :) Ale to mám nejraději, když jsem právě na čtyřech, nic nevidím a přítel si se mnou dělá, co chce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, když mu vevnitř párkrát klikneš na prostatu tak se v tom utopíš, kolik toho bude. Občas to používají prostituky, když se chtějí zbavit klienta nebo se nemůže udělat. prostě mu bez varování strčí prst do zadku a už stříká a je od něj pokoj :D

      Vymazat
  4. Taky to mam rada, mozna radsi aktivne nez pasivne :) Kazdopadne nejdriv jsem pritele presvedcila aby se zacal holit :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já to šíleně zbožnuju !! Když mi partner líže zadeček a do toho mi prstí ... můžu se zbláznit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebo prstit obě dirky naráz a lízat kliťáček to je pak rychlovka, teda aspoň u mě.

      Vymazat
  6. Mě je 17 a příteli 42.. I když je starší, pokaždé je krásně oholený a já nemám sebemenší zábranu mu vylízat zadek. Má to hodně rád a ukazuje mi často, jak s prsty zacházet a kam je stlačit.. Nejvíce se mu líbí, když je na všech 4 a s hlavou a rameny na posteli (opřený). Strčit mu tam dva prsty a jako kdyby jste ty konečky prstů zvedaly nahoru a tahaly k sobě. Mají tam hodně citlivé místo. :) A nebo miluje, ale to odbočuji u kouření jednu techniku.. honit mu jednou rukou, druhou jemně masírovat koule a pusou mu kouřit žalud. Jazykem samozřejmě přejíždět po uzdičce. :) Hodně štěstí v oblastní sexu

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle partnert naprosto zbožňuje..ale žádá to jen pokud se oholí :) mně by to asi ani nevadilo tolik..ale samozřejmě je lepší když ej tam hlaďoučký :)) jinak je na čtyřech a rukama opřený :) a naprostý báájo :) Já jak kdy, někdy se mi to líbí a někdy mě to šíleně lechtá

    OdpovědětVymazat
  8. Já to nechápu, jak tohle můžete dělat. Vždyť z tama lezou ho*na, i když se člověk umyje, prostě je to nechutné podle mě...Bývalý mě donutil strčit mu prst do zadku a narazila jsem tam na ho*no...Není moc vzrušující mít to za nehtama...A v puse? Bože, jen si to představím, navaluje se mi na zvracení...
    PR*EL JE KE S*ANÍ !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pica a pero ke chcaní, neumyté péro je taky pořádný KEKEL a když se umyje, je to něco úžasného tak samo s tou prdelí.....................

      Vymazat
  9. Já bych to taky chtěla zkusit, mám ráda anál jako takový a když mě tam přítel vepředu líže, vždycky doufam, že zajede i dozadu, ale nidky to neudělá, ale stydím se si o to říct. Asi by to ani nechtěl dělat. Už jsem jednou na to téma zabruslila, že to provozují moje 2 lesbický kamarádky, ale reagoval na to spíš negativně. A u něho už vůbec ne,nenechá si tam ani šáhnout :(

    OdpovědětVymazat
  10. Poznal jsem to nedávno a je to nádherné...

    OdpovědětVymazat
  11. tak můj chlap si tam nenechá ani šáhnout..A když jsem navrhla anální sex, tak to taky rázně zamítnul..připadá mu to nechutný...

    OdpovědětVymazat
  12. Chtěla bych to vyzkoušet, ale bojím se reakce přítele. Přemýšlela jsem, že bych mu jazykem projížděla po hrází a zabrousila i jinam, ale pořád mám ostych. Prostě nevím jak začít.

    OdpovědětVymazat
  13. osobně mě to příjde nechutné a mám své hranice nastavené, co se týče sexu, takže také hledám partnera, který bude mít stejné sex. nároky jako já, aby tady nebyly zbytečné shody " ta to chce, ale on ne, či naopak"

    OdpovědětVymazat
  14. Manžel mi to s oblibou dělá a já to zbožňuju. Zprvu jsem se styděla jak prase, nechtěla jsem ho nechat to dělat, ale nedal si říct, zlobivec :D no a je to super. Chci mu to oplácet ale bohužel, nenechá na sebe v této oblasti sáhnout...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥