čtvrtek 29. května 2014

Mužský svět - Cunilingus!

Setkala jsem se s různým pohledem na orální sex a to od obou stran, někdo to prostě rád dělá, jiný zase ne, někdo to považuje za nutnou část předehry a jiný to nepotřebuje. Já patřím k těm, co radši dávají než přijímají (výjimečně). Nemůžu říct, že by mi někdo tuhle praktiku vyloženě znechutil...přesto ano, jsou věci, které mě ovlivnily. Jedna z věcí byla ta, že se můj bývalý vyjádřil k lízání negativně hned na začátku vztahu. Jednoduše na to měl dle jeho vyprávění zlé vzpomínky, a tak jsem ho nechtěla "nutit". Stejně jsem měla zkušenosti takové, že když mi někdo dělal orální sex, nebavilo mě to.Nejsem si jistá, možná to zatím nikdo neuměl, ale pro mě to bylo až příliš jemné, žádná velká stimulace. A nenávidím do toho ten pohled, který mezi mýma stehnama pak prosí o to abych už konečně vzdychala, abych se už udělala a abych řekla - "Miluju to!" Jenže já prostě potřebuji prsty, mám ráda ten tlak, a jazyk může být už jen doprovod (ale taky vůbec nemusí).Ale o mě to dnes až tak není, se svým názorem totiž přichází chlap.

"Každá holka si zaslouží jít na bál a stejně tak si i zaslouží i pořádně vylízat.
Lízání je skvělé. Pěkně zblízka zkoumáte její frndičku, každý kout, každou křivku prozkoumáte jazykem až k mnohdy bouřlivému orgasmu.
Jsou dva druhy lidí. Ti co lízání milují a potom ti druzí. A ti netuší, o co přicházejí. Já osobně se řadím k první skupině.

Orálnímu sexu jsem propadnul a dávám si dost záležet, abychom z toho oba měli pěkný zážitek. Chci jí dokázat svou úctu, svou lásku. Chci, aby ONA věděla, že mi záleží na ní a její buchtičce, že chci, aby byla krásně vlhká a vzrušená. Cítím to chvění v jejích nohách, když jí líbám na podbřišku. Hraju si s poštěváčkem, cumlám ho, kroužím kolem něj jazykem, přisaju se na něj. Vydráždím jí skoro až k orgasmu a pak zpomalím. Taky hrozně rád do ní strčím prsty a potom je s chutí olíznu, tak jako když ochutnáváte polevu na dortíku…
Pociťuji při tom neskutečnou euforii a vzrušení, ještě když mi ONA pomáhá a směřuje mě tam, kde jí to dráždí nejvíc. Dráždí si klitoris, když se zrovna věnuju jiné části její broskvičky anebo pohybuje pánví nahoru a dolů, takže mi stačí mít jen vypláznutý jazyk. Miluje to a já to vím. V tu chvíli neexistuje nic jiného než já a pipinka. Jelikož jsme oba nazí, rád se nastavím tak, aby mi mohla buď rukou, nebo nohou dráždit penis. Po nějaké chvíli to už přesáhne určitou hranici a… to si domyslete sami. ;-)

Neskutečně se mi líbí, když mi nasedne na obličej a krouží mi po puse. Ten tlak shora, je děsně rajcovní. Přijde mi to i celkem dominantní a to se mi líbí, ona je mým pánem a ona bude regulovat, jak rychlé to bude a jak moc se na mě přimáčkne. Z této pozice se dá rovnou přejít k poloze „69“. Je to další má oblíbená poloha, protože dráždění probíhá na obou stranách a pro mě jako pro muže je to dosti dráždivé, jelikož za prvé na partnerku nevidím, což přidává té situaci na tajemnosti a za druhé je v téhle poloze tam dole sakra dobře přístupná, tak nějak roztažená. :-) Tato poloha se dá praktikovat, i když jsou oba partneři na boku, ale já to mám radši klasicky.
Abych zde uvedl nějaké nevýhody. Nevýhoda je, když se holka nedokáže plně soustředit nebo je ve stresu, což spolu souvisí. Potom nemusí dosáhnout plnohodnotného výsledku a může to skončit zklamáním, že se vše nedotáhlo do konce anebo rozpaky. Nebo nemusí vůbec orál chtít, protože jí ho třeba bývalý zošklivil (kousnul jí, neuměl to,…). A s tím souvisí i poslední nevýhoda a to, že když to chlap neumí a nechce se to učit, tak si to ani jedna strana neužije a takové zážitky mít nebude.
A co vy? Líbí se vám lízání? Jste rády lízány?"




20 komentářů:

  1. Líbí se mi to moc, přítel je v tom naprosto perfektní :) jiní to moc neuměli :/

    OdpovědětVymazat
  2. Me taky pri lizani udelal az soucasny pritel, driv se mi to sice libilo, ale nevedlo to k zadnymu vysledku. On je hodne hravy, vyzkouseli jsme toho spoustu a ja jsem za to rada, protoze jsem konecne poznala klitorialni orgasmus i od chlapa - do te doby jsem se pres klitoris udelala pouze sama, s muzem jsem mela vzdy jen vaginalni. Nicmene i ja jsem se toho hodne naucila a kdybych pripadne mela dalsiho pritele/milence, uz vim, jak ho lepe navest a cim me vlastne muze pri oralu nejvic potesit :)
    Zminovanou polohu 69 ale rada nemam. Jsem radsi, kdyz si to uziju nejdriv ja a pak on - nebo naopak. Kdyz to delame dohromady, je to takovy polovicaty, clovek se nedokaze soustredit na davani a prijimani zaroven, zazitek je roztristenej do milionu stripku a proste nula nula nic.
    A na oblicej si tady rada nesedam - prave z toho duvodu, ze je to dost dominantni pozice, a ja jsem vyrazne sub. Byvaly to po mne obcas chtel, ale ja se pri tom fakt necitila dobre.

    OdpovědětVymazat
  3. Asi se shodnu s Vanilopkou trochu, radeji davam nez beru. Rada to mam, pritel take, ale ja se u toho uvolnit nedokazu, takze si to obcas ani neuziju, kdyz jsem furt napnuta.

    OdpovědětVymazat
  4. Také souhlasím s Vanilopkou :) Přítel tvrdí, že mu tam dole občas chutnám a občas ne..nevím co je na tom pravdy a neřeším to :) Dokáže mě skvěle uspokojit i jinak a když zrovna "má chuť" i na lízání, tak ať si líže :D
    Myslím si, že se on nedokáže uvolnit, neví co přesně má dělat a neví co se mi líbí...Já mu to sice říct můžu, ale stejně jsem tak 5 minut docela potichá než se do toho dostanu :D
    Zatím mě jazykem udělal pouze jednou (jsme spolu 2 roky), protože mě to zas tak moc nerozpaluje a jemu to nejspíš neni moc přijemné :)
    Ale nestěžuju si, toto je jediný "nedostatek", jinak jsme v posteli dokonalý (což se nedá říct i o souznění mimo postel) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek páne lízal !

    OdpovědětVymazat
  6. Radši mu ho vykouřim než aby mě hodinu lízal a nic z toho..

    OdpovědětVymazat
  7. Kdysi jsem radši dávala než brala, ale s novým partnerem to je úplně jiné.
    Mám ráda když mě líže a přitom do mě strká ještě prstíky a pohybuje s nimi.
    Někdy to je pěkné, někdy to je fakt skvělé, že mám chuť (a nakonec to taky udělám) pořádně si jeho hlavu k sobě přitáhnout. No a někdy prostě chuť není žádná a vlhnutí se nedostavuje. Ale beru to tak, že se to prostě stává.
    69 ráda nemám, neumím se při tom soustředit ani na jedno.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak nějak-jak kdy-podle nálady... Někdy mám chuť dávat,někdy brát a někdy mi příjde oboje "fujky"

    OdpovědětVymazat
  9. 69 je podle me precenovana vec. Musim myslet jen na to ze ma nos malem v mym zadku a soustredit se na davat i prijimat, tedy dve veci zaroven, v tehle pozici nejde ani jednomu pohlavi

    OdpovědětVymazat
  10. kdyby jsi se s přítelkyní rozešel, hlásím se do služby:)

    OdpovědětVymazat
  11. Možná je to tím, že to partner zas až tak neumí nebo prostě tím, že se u toho neuvolním, ale nemám to moc ráda. Sedání na obličej partner vyzkoušet chtěl, ale nevím proč, přijdu si přitom ještě víc blbě :D

    OdpovědětVymazat
  12. Já konkrétně na toto musím mít náladu, jinak to moc nikam nepovede :) a souhlasím s tou potřebou tlaku. Mám třeba ráda když mi líže klitoris a u toho zajede dovnitř prsty... 69 nemám ráda, protože si to neužiju, tím že se snažím soustředit na obojí. Hezky každé zvlášť :)

    OdpovědětVymazat
  13. Z pohledu muže musím souhlasit - dělat partnerce orál je zábava, která neomrzí. Zapojit jazyk, rty, prsty a když se hodně daří, tak ji pevně přitisknout k postel, aby se nezmítala a pak pokračovat do vyvrcholení...
    S přijímáním to pak mám naopak - kromě toho, že mi nesedí úplně pasivní role, tak i partnerky, které bavilo mi to dělat pusou, tak nějak nedokázaly udělat víc než mě vzrušit pohledem na to, jak si mě zasouvají mezi rty - ale fyzický prožitek byl nevýrazný a nedařilo se mi jim vysvětlit, kde dělají chybu (i přes značnou otevřenost). I tak to mám rád, ale spíš trochu symbolicky.

    OdpovědětVymazat
  14. Přítele to hrozně baví. :D Mě ani tak ne, protože na rozdíl třeba od bývalé přítelkyně je to od něj spíš takové šimrání. Navíc jsem ohledně té oblasti poněkud sebekritická, tak se u toho málokdy uvolním tak, abych si to užila.

    OdpovědětVymazat
  15. Bohuzel ani ja jsem u lizani nikdy nepocitovala zadne wow pocity a nikdy to k nicemu nevedlo :/ bud se neumim uvolnit ja nebo to zadny z mych predchozich partneru proste neumel .... se soucasnym pritelem neprovozujeme skoro vubec a asi mi to ani nechybi. Radsi kourim, vim, ze si to vzdy uzijeme oba a uspesnost 100% :-))

    OdpovědětVymazat
  16. Radši kouřím, než jsem lízána :)

    OdpovědětVymazat
  17. Problém je bohužel v mé drahé polovičce. Nedá najevo, že by se mu to líbilo, že by byl potěšen, že mě může udělat i jinak, jen se tam tak šťourá a vypadá, jakoby se dusil, i když jsem třeba umytá a namazaná krémem, cítím se prostě, jakoby mi dával najevo, že to není zrovna Chanel No. 5. Jinak mě tohle hodně vzrušuje, ale často s přítelem odmítám, i když se sune na jih od rovníku. Nemůžu se uvolnit při představě, že to nedělá rád.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zvláštní já to mám rád a nechápu chlapi kteří v tom jsou pasivní. Mě osobně to velice vzrušuje když můžu ženu udělat tímto způsobem. Je to slast když si to žena užívá... pot je to požitek i pro mne ;-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, V. ♥