úterý 13. května 2014

Nohy v hlavní roli


Punčochy mám jednoduše spojené se sexem. Roztržené klasické silonky jen s dírou mezi nohama, podvazky nebo samodržící punčochy, které ve mě vyvolávají představu snadné kořisti, možná trochu submisivní a připravené na sex kdekoli. Ano, často jsem si je oblékla jen tak, na sex, spolu s vysokými podpatky, pro ten pocit. A ano, byl to velmi sexy večer, když jsem si "zapomněla" vzít pod šaty kalhotky a ačkoli jsem vypadala oblečená pro danou plesovou situaci vhodně, stačilo jen zajet rukou nahoru po stehnu a překročit lem samodržících punčoch. Protože je normálně nenosím, našly u mě dvojí využití - sex nebo společenská událost a po ní sex.

Samodržící punčochy byly první které jsem zkusila. Pamatuji si svůj první nákup, šla jsem do obchodu se spodním prádlem a byla jsem vážně nervózní. Prodavačka mě nepřestávala sledovat a když jsem jí nakonec řekla, co hledám, měla jsem pocit, že si mě měří od hlavy k patě. Bylo mi možná ani ne 17, stála jsem před ní v riflích a mikině s batohem na zádech. To byly první, které jsem si koupila, na sex. Špatná velikost, lezly mi dolů zároveň se mi neskutečně zařezávaly do nohou a jejich lepící část mi udělala na noze špek, který tam před tím nebyl, při sexu jsem neměla vůbec ten správný sexy pocit, ale myslela jsem, že se mi nedokrvují nohy. Vyhozené dvě stovky.
Tenhle problém řešila i čtenářka blogu.

Pravda je taková že tyhle samodržící punčochy jsou docela peklo a já už jsem je ze svého šatníku nadobro vyřadila. I když jsem si s nimi užila spoustu sexu. Pokud zvolíte správnou velikost, vytáhnete je tam, kam potřebujete a máte širší "lepenkový" pruh, nejsou úplně nejhorší ani pro nepevná stehna. Měla jsem tak sedmery a z toho tak dvoje mi úplně vyhovovaly. Splnily to, že chci aby držely, aby mi dělaly hezké nohy a ne nohy přeříznuté a aby vypadaly sexy. Navíc je to o proti  těm klasickým na podvazky docela rozdíl v ceně, dají se sice pořídit v různé kategorii, ale já platila tak kolem dvou stovek- většinou nevydržely víc než jednu noc ( i když i s dírama vypadaly pro tenhle účel dobře)  


Nakonec po všech útrapách jsem začala preferovat punčochy, které drží pomocí podvazků. Nemám klasický podvazkový pás, ale mám dvoje kalhotky, na které se jednoduše připnou, vypadají skvěle a nohu nijak nedeformují, konečně nemám pocit, že při svých 174cm mi polezou všechny punčochy dolů. Navíc jsem zjistila, že mi ty "šňůrky" připadají mnohem víc sexy. Připínám je buď na klasické kalhotky a nebo na tanga, kdy je odhalený celý zadeček a podvazky vedou až do pasu. Udělala jsem si takovou základní sbírku, která zahrnuje- troje černé punčochy, každé s jiným lemem, hnědé s krajkou, a s obyčejným lemem které nejčastěji nosím na normální nošení a dírkované, které popravdě řečeno na svoji největší slávu stále čekají, ale nedalo se jim odolat.


Asi před měsícem jsem objevila ještě jedny punčochy, je to něco mezi tím vším a nesou název Slegs. Slibují tohle: "Slegs od základů mění způsob nošení punčochového zboží. Jsou ideálním doplňkem i pod nejupnutější oblečení. Trápí Vás zářezy do břicha a stehen od klasických punčoch? Oproti ostatním punčochám Slegs nemají lemy, které tyto nevzhledné zářezy způsobují, jsou uchyceny speciálně upraveným silikonem ve tvaru srdíčka. V kombinaci s kalhotkami Stanga vytváří nečekaně smyslný vzhled! " a pro nás je rozhodující, že to opravdu plní. 


Byla jsem nadšená, protože takové punčochy pro mě byly naprostou novinkou a zdálo se, že mohou opravdu vyřešit problém se zařezáváním a deformováním stehen. Trochu jsem se bála, zda se mi někde neodlepí a nesklouznou, protože na noze drží jen díky nalepovacím srdíčkům, ale nic z toho se nestalo. Navíc mi přijdou neskutečně krásné a sexy, právě díky tomu, že nikde nic neškrtí a materiál je neskutečně příjemný! Perou se v ruce a jednoduše je necháte uschnout lepící plochou na srdíčku nahoru a pak zase nalepíte fólii. Ačkoli mám hodně citlivou kůži, "lepidlo" mi nijak nevadí. Dají se objednat na stránkách www.stanga.cz/v různých provedení i velikostech, a jak název stránek napovídá, hlavním kusem spodního prádla držícího "na srdíčka" jsou tanga (o těch ale někdy jindy).




7 komentářů:

  1. Tak na ty stanga jsem fakt zvedava, od te doby co jsme na ne se segrou videly reklamu na netu, delame si z nich srandu, ale treba me tva recense presvedci, ze je mozny brat je vazne!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja nosim samodrzky casto, libi se mi, takze nejen na sex. Problem ktery popisujes jsem nikdy nemela, ale je pravda, ze ja nohy pevny docela mam. Kupuju v kategorii od sto do cca ctyrista Kc. Kazdopadne me prekvapilo, ze ti vydrzely jen jednu "noc" - me vetsina puncoch vydrzi tak rok, rok a pul, za tu dobu si je vezmu ven mozna dvacekrat.
    Zkousela jsem i posledni jmenovane - Slegs, a teda hruza. Zaprvy mi poslali spatnou velikost i DEN - ale dobre, to je chyba e-shopu. Kdyz jsem dostala ty spravne, vubec mi nesedly, srdicko se pretacelo a hlavne neustale odlepovalo! Oproti klasickym silikonovym prouzkum fakt hruza, navic za tu cenu...

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla samodržící od Victoria's secret (dárek od přítele) a paráda, držely skvěle :)) bohužel jsem si na nich asi při druhém použití udělala oko :(

    OdpovědětVymazat
  4. Jee konecne :) o clanek jsem si psala já :) kazdopadne moc infa jsem nenašla :D nevyfotila bys ty svoje? nebo nedala tipy na konrketní? i kdyz vis co, ja zrovna dneska sla kupovat podvazky a paní mi dost pomohla s vyberem tkz ono je nejlepsi jit do obchodu a vse tam poradne prohlidnout a nechat si poradit :) podvazky mam s kalhotkama ve stejne barve (takova telova) a k tomu cerna podprda a ty samodrzici, nejak extra se mi to nelibi..uvidime co na to pritel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svoje jsem fotila, jak to šlo. Krabičky nemám a samotné někde položené moc fotit nejdou a dávat sem deset "stejných" fotek se mi nechtělo. A typy na konkrétní jsou podle mě zbytečné, je jich na trhu tolik a ani já sama nevím, jaké přesně (a od jaké značky) mám, jak píšeš, většinou ti v obchodě poradí. ;)

      Vymazat
  5. stejně nejlepší je podvazkový pás a klasické punčochy... tohle slegs zní dobře,ale bála bych se,že to bude padat, když se zpotím,nebo tak něco

    OdpovědětVymazat
  6. punčochy nosím samodržící často, nemám je teda do půlky stehen jako žížalí holky na netu ale až pod zadek protože se mi sukně šplhají po silonkách nahoru ale žádné faldy se mi nedělají, a to nejsem zrovna balerína. vždy když si kupuju kalhotky s podvazky, samodržky nebo punčochy na podvazky se cítím velice trapně, protože nevypadám zrovna štíhle ale ráda je nosím, cítím se nějak víc sebevědomě. nejčastěji kupuju samodržky v tescu - FaF, za 99,- se silikonovými pásky, nejsou s krajkou, trochu lesklé ale odolné, jinak na podvazky kupuju v calzedonii, taky dost odolné, jemňounké za asi 90,- :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥