úterý 20. května 2014

Noc u bazénu

Vracela jsem se zpátky, třásla jsem se zimou a na těle mě nepříjemně studily mokré plavky. Byla jsem neskutečně šťastná a  věděla jsem, že tohle byl jeden z nejkrásnějších zážitků.

Dovolená byla u konce a jako každý večer i ten poslední, jsme se chystali do plážového baru, a jako každý večer jsem věděla, že budu celou tu dobu viset pohledem na jejích rtech pokaždé, když si půjdu objednat pití. Nálada mi klesá okamžitě, jak zjišťuji, že tam ona není. Kde je? Celý týden jsem se odhodlávala k tomu jí oslovit a teď, když jsem měla poslední možnost, za barem stojí úplně někdo jiný. To se dalo čekat... S dalšími drinky jí postrádám čím dál tím víc, postrádám ty letmé pohledy a úsměvy. Nemám náladu na nic jiného a když se trvale usadím k baru prostě se zeptám :"Kde je ta holka, jak tady byla celý týden?", dobře, snad jsem nečekala nějakou uspokojující odpověď, z úst barmana totiž zaznívá jen "Nevím" a já mám pocit, že jsem protivnějšího chlapa v životě neviděla.
S blížící se půlnocí mě pomalu opouští veškeré iluze a snažím se bavit s ostatními jakoby nic, jenže mě to nějak nebaví a tak oznamuji, že jdu zpátky. Vypadá to, že bude bouřka, je neskutečné horko a dusno a tak se ještě zastavím u bazénu. Sundavám si šaty a v plavkách jdu pomalu po schůdcích dolů, mžouravé světlo zářivek pod vodou svítí na moje chodidla a voda mě ani trochu nechladí.


Lehnu si na vodní hladinu a uplavu pár temp. "Ahoj" ozve se na břehu a z okraje bazénu se spouští dlouhé opálené nohy. Sedí tam, jakoby nic, jako bych jí celý večer toužebně v myšlenkách neprosila aby přišla. "Ahoj", říkám já a plavu k ní. Potlačuji nadšení a když jsem od ní tak na metr najednou nevím co dělat a tak tam tak stojím. "Kde jsi byla?" přijde mi že se ptám trochu troufale na to, že jsme spolu před tím nepromluvily a přiblížím se ještě blíž k ní. Sedí na okraji, já teď stojím před ní, hlavu u jejích kolen. "Chyběla jsem ti?" odpovídá mi otázkou a usmívá se. Teď nebo nikdy, pokládám svoje dlaně na její nohy a dívám se jí do očí, trochu čekám že s sebou škubne ale ona bere moje dlaně do svých a proplétá naše prsty. "Já zítra jedu domů, chtěla jsem se jenom rozloučit", chytám ji kolem pasu a posouvám k sobě. Teď už ke mě seskakuje do vody a já cítím její blízkost. Přijde mi, že jsem na ní čekala až příliš dlouho na to, abych teď počkala ještě minutu. Okamžitě se objímáme a její jazyk mi projíždí mezi rty. Rozvazuji jí plavky...a cítím mezi nohama tlak jejího kolena.


Jemně jí odhalená prsa pohladím a když slyším jak slastně vydechne, políbím jí, olíznu její bradavku a přisaju se k ní. Věnuji se těm prsům stejně jako jsem po tom toužila vždycky, když v tom bílém tílku stála za barem. Naše nohy mezi tím pod vodou zaujaly svoje role a nepřestáváme jedna druhou dráždit. Otíráme se o sebe ve snaze přivést tu druhou k šílenství. Její ruka mi pak zajede pod kalhotky, dlouho zůstává jen pod lemem kalhotek a ani se nehne. Při dalším vášnivém polibku na krk zajíždí dál a její prsty mě rozevírají a jemně mi jedním projíždí dovnitř. Tiskneme na sebe svoje vodou nadnášená těla a já jí dám nohy kolem pasu. Přitom jsou její prsty uvnitř mě a já se na ně nasunu až na doraz. Vzrušení mnou projede tak že ho nemůžu ovládat. 


Pozná to a okamžitě zrychluje dokud se neudělám. Potom ruku pomalu vyndá a prudce mě chytne za krk a přitiskne se ke mě. S posledními záchvěvy se o ní otírám a prodlužuji si svůj vrchol vzrušení jak to nejvíc jde. Chci jí to oplatit. Tlačím jí k okraji bazénu. "Vyskoč si sem" a když sedí tak, jako na začátku tohohle večera, roztahuju její nohy a začnu jí dráždit přes mokré plavky jazykem. Po chvilce si lehá, já jí sundám kalhotky a zajedu do ní prsty. Je mokrá, zvláštně chladná. Prstím jí a jazykem přejíždím její stehna až se dostanu ke svojí dlani a prudce do ní prsty přirazím a jemně jí olíznu. Když nasaju její klitoris a pevně k ní přitisknu svojí pusu, vím, že jí to všechno brzy vrátím. Prohýbá se a její ruce mi vjedou do vlasů a přitisknou mojí hlavu k její kundičce ještě těsněji než tomu bylo před chvíli. Párkrát jí projedu prsty a najednou se kolem mě celá stáhne a vydechne. 


Až teď si uvědomuji, že prší. Ty studené kapky dopadají na naše vzrušená těla a bradavky nám zimou tvrdnou. Vylezu k ní na břeh a jako bych jí chtěla ochránit kleknu si nad ní a svoje prsa přitisknu na ty její. Stehno jí zasouvám mezi nohy a zároveň kloužu po tom jejím. Pomalu ale důrazně. Pevně se držíme za ruce s propletenými prsty a ty rty které jsem takovou dobu obdivovala nepřestávají sát ty moje. Trvá to neskutečně dlouho a když se obě uděláme ležíme vedle sebe, koukáme na nebe, mokneme a povídáme si. 
Vím, že teď můžu s klidem odjet domů... a párkrát zavzpomínat na tuhle krásnou barmanku. 

4 komentáře:

Děkuji za komentář, V. ♥