pondělí 13. května 2019

Přístav plný silikonu

Silikonové panny mě místo vzrušení vždycky tak trochu děsily a představa, že podobná společnost čeká u mě doma, nabrala ještě strašidelnější ráz, když se na trhu objevily panny od RealDoll. Doba každopádně pokročila směrem vstříc podobným hračkám a investování do umělých krásek je čím dál tím populárnější. K dnešnímu psaní mě navedla diskuze o podniku s názvem Naughty Harbor, který najdete v Praze. Musím se přiznat, že až do teď jsem netušila, že už i u nás máme v podstatě noční klub, kde místo živých holek najdete právě realistické umělotinky. Tohle místo slibuje unikátní erotický zážitek a tak jsem začala pátrat po dalších oficiálních informacích, abych nevycházela jen z diskuze.


Ne, že bych do klubu chtěla zavítat, ale přece jen mě začaly napadat některé otázky, možná spíš praktičtějšího charakteru. Jak to ty panny mají sakra s hygienou? Představa, že se panna použije a pak na ní jde další a další klient mi přišla popravdě trošku nechutná, ačkoli teda vlastně nejde o žádný rozdíl od takového normálního klubu a živých společnic. Takže pokud vám to taky nedá spát, hygiena tady probíhá dokonce v sedmi krocích a zahrnuje: vyčištění dutin klystýrem, vyčištění povrchu, manuální sušení, pudrování, parfémování a oblékání. Moje zvědavost dál proudila směrem k pannám, protože mě zajímalo, kolik jich je vlastně na výběr. Představovala jsem si, že jich bude třeba dvacet, ale to jsem trošku přepálila, protože na výběr je ze tří. Stejně tak jsem si představovala bary, světýlka a kožené gauče a fakt, že Naughty Harbor je vlastně klasický byt, kde v jednom pokoji panny střídají, byl trochu zklamáním. No nic, je třeba si pamatovat, že je to jen začátek a Naughty Harbor je první privát s realistickými silikonovými pannami Sex Dolls na území České republiky.


https://www.naughtyharbor.cz/

Líbí se mi, že každá z holek má svojí vlastní charakteristiku, takže to působí dost reálně a ne jako kus něčeho umělého. "Dvacetiletá zrzka Rebecca studuje v Praze druhým rokem historii. Většinu dne proto tráví ve školních lavicích a univerzitní knihovně, večer si ale ráda zaskočí na výstavu, do divadla nebo na koncert. Miluje zvuk elektrické kytary, hororové filmy a večírky s lahví whisky." To by šlo. Půl hodinka s Rebeccou vás vyjde na 1.200,-, hodina na 1.900,- a pro nenasytné je 120 minut za necelé tři tisíce. Jak jsem pochopila, tak za padesát si Rebeccu (nebo jinou její kámošku) můžete pořídit domů. Nevím jak pro vás, ale pro mě by podobný podnik byl ještě nedávno totální sci-fi, ale nakonec proč ne. Výhodu vidím hlavně v tom, že by panny měly být úplně sterilní a tak nehrozí, že od nich něco chytíte a jak jsem vysledovala v diskuzi, jsou tyhle kočky taky dobrou alternativou pro chlápky, kteří z různých důvodů normální společnost neocení.


Podnik Naughty Harbor a vlastně celkově sex s reálnými pannami ve mně vzbuzuje dost zajímavé pocity. Dost rozporuplné pocity. A po otázkách hygieny, manipulace a výběru se mi v hlavě objevily otázky úplně jiné. Nevím, jestli můžu teď tak trošku opomenout, že jsem žena, protože možná mužský pohled bude úplně jiný a samozřejmě ne univerzální. Šla bych do takového klubu? Asi ne. Šla bych tam, kdyby tam byli muži? Asi taky ne. "Povolila" bych to partnerovi ve vztahu a brala to jako návštěvu muzea? Asi taky ne. Je to nevěra? Nevím. Jak v budoucnu ovlivní tyhle tiché panny naše intimní životy? Co když za chvíli budou mluvit a budou prostě dělat a říkat to, co muži chtějí? Je to z psychologického hlediska správné? Co když muž překročí nějakou hranici? Tak nevím, protože se zase začínám v hlavě vracet k pocitu, že je to vlastně trochu děsivá záležitost.







2 komentáře:

  1. Na Idnes/Xman o tom byla ehm "recenze". Musí to být super práce to čistit :D ..Ahoj, co děláš? Aleee vymývám panny od spermatu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥