úterý 28. května 2019

Teď píšete vy - Sex po deseti letech


Láska k mé ženě stále existuje, mám ji rád a je pro mě opravdovou životní oporou. Nedokážu si představit, že bych žil s někým jiným. Myslím, že ona to samé cítí vůči mně. Samozřejmě, že prvotní zamilovanost je pryč. Výchova dvou dětí nám zabrala hodně času. Stejně jako dům, práce a nevím co všechno dalšího. Většina mladších známých říká, že teď, když jsou větší, můžeme se pustit do dalších aktivit, na které nebyl dříve prostor. Třeba delší dovolené, výlety, koncerty, divadla anebo skoky s padákem. Zkrátka, že nyní nastává doba pro nové úžasné zážitky.

Jedním z takových překvapení prý bude nový sex čerstvých pětatřicátníků. Kamarád, který má dva hodně malé kluky mi řekl: „Závidím ti. Konečně si užijete sex v klidu. Děti už máte veliké. Pro nás v paneláku je to katastrofa. Prcci jsou pořád nasáčkovaní v ložnici, skoro nespí a my máme na všechno tak málo času. Řeknu ti jednu věc. Rychlovky už nenávidím.“ Hm, jenže nový sex? Nevím, jak ostatní, ale přes všechno, co cítím ke svojí ženě, některé věci mají svou rutinu. Nemyslím tím jenom společné sledování televize v sobotu večer, pravidelné hromadné nákupy ve čtvrtek nebo obědy o víkendech ve dvanáct. K rutině patří společné milování v úterý ráno, které navíc občas vynecháváme, když jedu na služební cestu. Proč zrovna úterý? Prostě společný zvyk, než děti vstali a my s nimi, abychom je vypravili do školy. Samozřejmě rychlovka, nebyl čas. Jak jinak. Podruhé v týdnu v neděli večer. A proč neděle? Po koupání celé rodiny a když potomci usnuli. V době, kdy se člověk v myšlenkách už pomalu chystal do práce.

Kdo si myslí, že se něco změnilo, když děti vyrostly, plete se. Úterý a neděle. Neděle a úterý. Týden, co týden je to stejné. Sex stejný. Dokonce i tradice úterní rychlovky stejná. Určitě se najdou chytří rádcové, kteří by řekli, jak to máme dělat. Koupit si nové prádlo, vibrátor nebo bičík. Zkoušet nové polohy. Více si spolu hrát. Delší předehra. To je všechno hezké. Jenže jsou dvě věci, které tomu brání. Za prvé, ani jeden z nás není schopen udělat krok, kterým by vybočil z běžné rutiny. Mluvíme spolu o všem a domluvíme se na čemkoliv. Dokonce tak dokonale, že nejbližší okolí nás dává známým za vzor. Jen o sexu spolu mluvit neumíme. A i kdyby, žena je tak konzervativní, že si nedokážu představit, jak jí donesu vibrátor. Za druhé je stejná ještě jedna věc. Totiž my dva. V úterý i v neděli uléháte se stejnou ženou. Víte, kde má ňadra, kde bradavky, kde rozkrok, na kterém místě ji zdobí mateřské znaménko. Jaké pohyby udělám, kam ona sáhne. Nejhorší je, že pomalu začíná chybět vzrušení. Trvá delší dobu, než mám erekci a udělám se. Co teď? Zkusit něco nového jinde? Nevěra? Ne, v žádném případě ne. Hledat si jinou ženu kvůli sexu bych považoval vůči ní za podraz. Jediná věc, která k udržení kvalitního sexu může pomoci, je vlastní fantasie.   


Je neděle večer. Po osprchování přejdu do ložnici, rozsvítím lampičku na nočním stolku, převléknu se do pyžama a vzdychnu. Lehnu si do postele na záda, dám ruce za hlavu a začínám přemýšlet. Samozřejmě o práci. V koupelně slyším šplouchání, jak se moje manželka Petra umývá ve vaně. Právě si říkám, co zítra pošle jeden obchodní partner. Vybavím si, že pro ně pracuje naše sousedka Julie. Vzpomínám si, jak stála včera na balkóně a věšela prádlo. Měla na sobě bílé tričko a kraťasy. Neměla podprsenku a pod tričkem ji prosvítaly bradavky. Má velká prsa. Jen jsem si pomyslel, jak by bylo fajn je držet v rukách. Zapomenu na práci a lehce se zavrtím. Najednou přijde závan vzrušení, jako už dlouho ne. V tříslech ucítím šimrání. Kdyby tak přišla sem a lehla si vedle mě, pomyslím si. V tom se ve dveřích objeví Petra. Ani ji nevnímám, mám pořád před očima Julii. Se zavřenýma očima zhasnu lampičku.    
  
Žena se ke mně otočí a čeká, že ji pohladím po tváři, jako vždycky. Ještě chvíli ležím. Myslím na Julii a její bradavky. Penis mi začíná tuhnout. Otočím se k Petře. V ložnici je tma. Vidím, jak vedle mě leží Julie, má na sobě bílé tričko a jinak nic. Dnes udělám něco jinak. Žádné hlazení po tváři. Ruce mi vjedou pod noční košili, vlastně pod tričko. Chytnu do nich obě velká ňadra a začnu palci kroužit kolem bradavek. Kroužky zmenšuji, blížím se k nim. Nedočkavě jí stahuji tričko přes hlavu. Vzrušeně vydechnu a sundám si kalhoty pyžama pod peřinou. Přivinu se a erekce pokračuje. Palci se zlehka dotknu obou bradavek. Julie se nadechne, chvěje se a čeká co bude dál.

Je také vzrušená. Stojí jí a jsou tuhé, stejně jako můj penis, který se tlačí na její nohu. Julie schválně nohou pohybuje a dráždí ho. Je napůl nalitý a tlustý, pomalu se při tření zvedá. Vezmu si jednu bradavku do pusy a saju ji. Žena zaúpí a přitlačí moji hlavu ke svému prsu. Dráždím teď bradavku lehce svými zuby a najednou ji pustím. „Lež a nehýbej se!“, přikážu Julii. Není zvyklá, že mluvím. Vzlykne vzrušením. Jazykem jedu nahoru, po jejím krku, bradě, až k ústům. Mazlím se s jejím obličejem a vsunu jazyk na kousek mezi její rty. Přejíždím po nich a oběma rukama hladím hroty ztopořených bradavek. Tlak rukou zesílím a přidám tření. Přitom vnikám jazykem do její pusy. Líbáme se a Julie má oči doširoka otevřené. Najednou přestanu, jazyk vysunu ven. A vracím se stejnou cestou zpátky. Julie si nedočkavě strká ruku mezi své nohy. „Ne!“, odtáhnu ji lehce na bok a jedu jazykem níže. Bezmocně leží na zádech, ruce podél těla a čeká, co bude dál.


Protáhnu se přes její bradu, krk a pohybuji dolů. Při cestě olíznu její bradavky jednu po druhé. U bříška, chvíli vylizuji pupík. Julie sténá. Následuje podbřišek. Přesunuji se mezi nohy a roztáhnu je. Mám prsty na jejích tříslech a cítím, že je vlhká. Dvěma prsty ji roztáhnu mezírku mezi nohama, které má doširoka roztažené a vsouvám dovnitř dva prsty. Jen na kousek. Přitom lízám okolí a po chvíli vyměním prsty za jazyk. Nejprve jím kroužím po okrajích a pak ho pomalu strkám dovnitř. Uvnitř je měkká a hrozně mokrá, úplně teče. Mám vlhký obličej. Sténá a taky na mě poprvé promluví: „Pojď, chci tě. Prosím…“
Nemohu vzrušením vydržet. Kleknu si mezi její nohy, mírně je nadzvednu a vnikám do ní. Hezky pomalu. Julie hned překvapí. Při prvním přírazu mě najednou uchopí za zadek a sama se zespodu přitiskne. Tiše zasténá a vybuchne prvním orgasmem. Zatímco se chvěje, dívám se na Petru a nehýbu se. Čekám, až se uklidní. Její dech se zpomaluje. Má zavřené oči. Ty své znova zavřu a vidím chtivou Jůlii, která chce abych pokračoval.

Pomalu přirážím. Můj penis je úplně tvrdý a napíná se v ní. Hladím ji po krku. Zrychluji. Jůlie mě rukama krouží po hrudi, a přitom přejede po mých bradavkách. Zaúpím. „Ještě ne!“, vykřikne Jůlie. Zastavím se. „Chci už stříkat do tvé kundičky!“, zašeptám a Jůlie se udělá podruhé.
Teď přebírá iniciativu ona. Odstrčí mě. Lehnu si na záda. Mám pořád zavřené oči, když mi Julie bere do ruky můj penis. Trčí do vzduchu, nalitý vzrušením, tvrdý jako kámen. Má sousedka ho bere mezi prsty a stahuje mi kůžičku. Pěkně pomalu, obnaží mi velký červený žalud. Oběma rukama svírám prostěradlo, jako bych ho chtěl roztrhnout. Asi se zblázním, protože jezdí nahoru a dolů jen dvěma prsty. Náhle vystřelím bílý proud semene. Jůlie uchopí penis do dlaně a úplně ho vyprazdňuje. Cítím velkou úlevu z napětí. Vydechnu. Jůlie nade mnou klečí a hladí mě po břiše.
Petra se ke mně přivine. Držím ji spokojeně kolem ramen. „Byl jsi dnes úžasný. Jako bys to snad ani nebyl ty.“ Trochu mě to zarazí. Nevadí.

- Honza

4 komentáře:

  1. Myslím že to nemusí být nutně bráno jako smutný. Je to fantazie a buďme upřímní, že Honza není sám kdo občas pomyslí na někoho jiného v byť plně fungujícím vztahu. Sex to může okořenit tak jako je v povídce. Za mě klobouk dolů že to vytáhl a napsal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslet na někoho jiného mi připadá naprosto v pohodě a vzrušující. Smutné se mi zdá, že někdo po deseti letech vztahu a dvou dětech není schopný mluvit s partnerem o něčem tak zásadním, jako jsou sexuální touhy a potřeby.

      Vymazat
  2. My to máme naopak, můj muž je v sexu hrozně konzervativní a nechce zkoušet nic nového. Na druhou stranu, ačkoliv jsme spolu dvacet let a taky máme dvě děti školního věku,není to pro nás rutina "v neděli a úterý" a pořád si to užíváme :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥