středa 8. května 2019

Silikonový vibrátor Chic Girl

Vibrátor Chic Girl jsem dostala jako překvapení a mám ho doma už nějakou tu chvíli, ale pořád jsem si na něj nemohla vytvořit dostatečný názor. Moje rozpačitost byla způsobená především tím, že já vlastně nemám moc ráda vibrátory, ale to hned upřesním. Za dobu masturbace jsem si vytvořila nějaké "svoje metody", které jsou hlavně o dráždění klitorisu. Ať už to bylo polštářem, sprchou nebo později hračkami na vnější stimulaci, líbilo se mi to takhle. Několikrát jsem se zkoušela udělat "jen" prsty nebo jen klasickým vibrátorem nebo dildem a když už se mi to náhodou povedlo, bylo to jako - "jo fajn, ale..." navíc to slůvko náhodou hraje důležitou roli, když chcete orgasmus.

Protože při sexu s orgasmem žádný problém nemám a naopak si dost užívám ten pocit zaplnění a vnitřní stimulace, nemám v plánu se jakkoli vzdávat takových hraček, takže jsem vyzkoušela už spoustu různě tvarovaných dild z různých materiálů a různých velikostí, které ale kombinuji s drážděním na klitorisu. Rozumíme si? Chci tím prostě říct, že sama bych si tenhle vibrátor nevybrala, protože k tomu vlastně nemám tak úplně důvod, ale zároveň jsem ho hned neodsoudila, protože by teoreticky mohl splnit to, co chci - zaplnit.

Co se týče takových kombinovaných vibrátorů s nějakým výstupkem, který slibuje dráždění klitorisu, jsem poměrně skeptická. Může slibovat zázraky, ale pokud přesně nedoléhá na váš klitoris a úplně si nerozumí s vaší anatomií, máte prostě smůlu. Navíc se nebavíme jen o tom jednom konkrétním bodu, ale například i o tom, že některé ženy dosahují orgasmu při dráždění kousek pod, vedle nebo nad. To je to, proč si radši vezmu do jedné ruky dildo a do druhé nějakou hračku na klitoris. U Chic Girl jsem si nebyla jistá tím, jestli to je úplně ono, ačkoli je výstupek hodně ohebný a poměrně velký, takže teoreticky nemůže ta správná místa minout. Náš první pokus byl spíš o hledání a nebyla jsem úplně nadšená. Jenže to je právě dost individuální a nechtěla jsem tím recenzi ovlivnit. Co jsem ale ocenila byl celkový tvar vibrátoru. Zdá se, že je rozšířený v té správné části, která má cílit na bod G, protože krásně zatlačí směrem nahoru k břichu. Přesně takovou stimulaci mám ráda! Takže celkový tvar? ANO! 

Vibrátor má dvě tlačítka, jedním zapnete výběžek a druhým celé tělo vibrátoru. Vibrátor se po zapnutí rozsvítí v horní části a svoje barvy mění s přepínáním programů. To je trošku úlet, který potěší a dá hračce tu správnou  originalitu. Přepínání je přitom naprosto jednoduché a jednotlivé programy jsou dost dobře sestavené, takže si určitě najdete ten svůj. Vibrování obou částí bych zařadila mezi intenzivnější. Není to žádná sbíječka, ale je dost silný a tím, jak je tvarovaný tak i vibruje přesně tam, kde má. 
Materiál vibrátoru se mi líbí, je opravdu krásně hebký a bez zbytečných výstupků a spojů. Tenhle fakt oceňuji nejen kvůli snadné údržbě, ale i proto, že někdy jsou takové "vychytávky" spíš na škodu a mohou rušit. Další vlastnost, kterou od podobného vibrátoru očekávám je voděodolnost a Chic Girl si v klidu můžete vzít do sprchy. Chci Girl se nabíjí přes magnetické USB a můžete ho nabíjet průběžně, takže nemusíte čekat, až vás opustí před tím nejlepším. 

Ačkoli s podobnými hračkami nemám moc zkušeností, některé vibrátory s výstupkem jsem už vyzkoušela a Chic Girl je zatím můj nejlepší kousek. Důkazem budiž to, že se k němu vracím a hledám nové techniky masturbace a zase se trošku víc poznávám. Kdybych vám mohla obecně doporučit, tak při výběru podobného vibrátoru koukejte na to, aby byl výběžek spíš přitažený k tělu vibrátoru, byl ohebný a měl velkou plochu. Podle mě je tím totiž mnohem větší pravděpodobnost, že vás dokáže udělat laskáním klitorisu a nebude vám ten výběžek vlastně úplně k ničemu. Nemůžu mluvit za všechny, ale čistě teoreticky se nedá očekávat, že výrobce dokáže zasáhnout ta správná místa všech žen tím, že nastaví nějaký pevný malinký výběžek a nazdar, takže mrkněte na fotky, co tenhle výběžek umí (normálně ho lehce ohnu na druhou stranu). Čím větší a flexibilnější, tím lépe a to tady máme v plné parádě. Na stránkách Růžového Slona najdete pečlivé recenze včetně videa. Za cenu 1899,- ho nyní s dopravou zdarma pořídíte TADY.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, V. ♥