úterý 22. dubna 2014

Anální nepříjemnosti

Protože jste se mě ptaly, jak překonat bolest při análním sexu, a podle mě je to na delší povídání, tímhle článkem se na téma nepříjemných pocitů chci zaměřit.
O análním sexu jsem už psala TADY, ale od té doby se můj pohled na věc trochu (vlastně trochu víc) změnil a tak bych ten článek mohla psát vlastně znovu.


V době, kdy jsem s análním sexem začínala, jsem nechápala, jak to pro někoho může být vzrušující.
Je to asi 4 roky zpět. Před dvěma dny jsem dosáhla něčeho, co by se dalo přirovnat k orgasmu a to jen při análním sexu, bez dalšího dráždění. Co se mezi tím změnilo? Hodně věcí!
Jak potlačit bolest vám asi neřeknu, ale zkusím dát malý návod na to, aby bolest vůbec nevznikla.
Protože když nás něco bolí, naše tělo se nám snaží říct :"Dej pokoj, tohle nechci! Přestaň!"

Stejně jako vy, co jste se svěřily, že vás tenhle sex bolí, jsem měla tyhle pocity. Zažila jsem pro mě spoustu pokusů, kdy jsem to prostě nevydržela, protože mě to bolelo. Byla jsem pak sama na sebe naštvaná a zklamaná. Jak to, že to nedokážu překonat? A do dalšího snažení se mi pak chtělo čím dál tím méně. Všechno tohle anální zkoušení jsem měla spojené s jednou věcí- nepříjemný pocit.
Pak se to nějakou záhadou změnilo a svůj první opravdu pro mě dobrý anální sex jsem si užila až s novým partnerem. Teď ty věci, které se změnily. Kromě nového partnera, se změnil můj celkový pohled na věc. Začala jsem experimentovat sama! Zkusila jsem si, co se mému tělu líbí, jaký je to pocit, mít něco v téhle dírce, co je bolest a co je jen tlak.


Co následuje, když ten neznámý tlak překonám a že se mi to vlastně hodně líbí. Moje sbírka hraček se rozšířila o anální kuličky, krásný anální šperk a dildo. Oblíkla jsem si župan, do kapsy dala jednu z nových hraček a balení gelu, zavřela jsem za sebou dveře od sprchového koutu, sedla pod proud sprchy a dokola si hrála. Pak jsem například se šperkem v sobě několikrát třeba hodinu normálně fungovala a postupně si zvykala na ten pocit. Můj pohled na věc se změnil tak, že anální sex není nutnost. Nebudu se do toho nutit a přemáhat!
Když to pak přišlo, sama jsem to chtěla. Znala jsem tuhle část svého těla, řekla bych dokonale.
Dřív mi bylo nepříjemné a pociťovala jsem bolest i u toho, když mi tam strkal prsty, teď se dokážu uvolnit, protože na ten pocit jsem "zvyklá". Bez klystýru minimálně tři hodiny předem do toho nejdu a ať si říká kdo chce, co chce.. chci si být jistá že se nic nestane a hlavně se chci uvolnit.
Nešetříme gelem. Kvalitní gel je podle mě tady půlka úspěchu. Vím že moje bolestné začátky provázely gely na vodní bázi, které vyschly dřív, než se vůbec něco začalo dít. Kupte si nějaký pořádný, přemýšlejte a rozhodujte se a investujte do pořádného gelu. Mě vyhovuje gel Glide 4 you ale vám může vyhovovat úplně jiný.

Děláme to jinak, zatím to bylo vždy v poloze, kdy jsem na zádech s roztaženýma nohama a on u mě klečí. Myslím, že i to je důležité, vybrat si polohu! Určitě není třeba zůstávat jen u klasického "zezadu", pokud je to pro vás nepříjemné. Líbí se mi, že na něj vidím, uklidňuje mě pocit, že vím co dělá, věnuje se mi, je to takhle intimní a blízké.

Pokud při tom cítíte bolest, není to dobře! Uvědomte si, kdy jí cítíte - Už na začátku? Vadí vám i prsty? Nebo až když se snaží dostat se dovnitř?
Když vás půl hodiny roztahuje jedním prstem a pak si myslí, že do vás hned vjede se svými pěti v průměru, je to chyba. Roztahujte tyhle místa postupně a s citem.

Sama jsem zjistila, že je fajn odvádět svoji pozornost jinam, zvlášť při prvním zasouváním. Pokud cítíte TLAK (ne bolest) a je vám to nepříjemné mačkejte si bradavky nebo si silně třete klitoris.
Na závěr bych chtěla říct jednu věc, kterou už jsem říkala, když jsem o psala o svém první dobrém análu TADY. "Když se vám něco nelíbí, neznamená to, že s vám to nebude líbit už nikdy." Dejte si tolik času kolik potřebujete, možná na to není teď ta správná doba a vy se k tomu vrátíte až budete chtít. A pak to bude stát za to! 

7 komentářů:

  1. Ahoj, mám dotaz sice není k tématu .. ale co.. jak často přidáváš články ? máš to nějak naplánované .. třeba 3 dny v týdnu nebo jen kdy se ti chce? děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za článek :-) začneme na tom pracovat

    OdpovědětVymazat
  3. Nevidím v tom problém, pokud se to někomu líbí a vyloženě to nepřehání, ale přijde mi prostě příšerné jít do análu bez kondomu. Ten výplach si můžete udělat 10x, ale pořád tam ty bakterie jsou a pro chlapa zajisté není příjemné, když z toho dostane nějaký zánět. Nevím, když už chci být taková čistá a zdravá lejdy, tak bych zdůraznila, dbát na ochranu obou partnerů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klystýr je pouze instantní řešení, ideální je mít ve stravě dostatek vlákniny a pak není absolutně problém dělat anál kdykoliv si zamanete. Asi nejlepší je psyllium, stačí pravidelně zobat a nepotřebujete ani toaletní papír. Naprostá čistota. Obecně češi trpí nedostatkem vlákniny ve stravě, proto je u nás rakovina tlustého střeva nejvyskytovanější na světě.

      Vymazat
    2. Bakterie se v konečníku nacházejí vláknina nevláknina. ;) Každý svého zdraví strůjce.

      Vymazat
  4. Přesně, s klukem jsem anál ještě neměla, ale když to jen tak zkouším, tak mě taky zajímalo proč tam někdy nervu celou ruku a nekdy ani 1 prst.

    OdpovědětVymazat
  5. Análek miluji, ale musí na něj být nálada a chuť. Nejde to vždycky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥