úterý 29. dubna 2014

Prsa jen z pravé lásky

Dnes kromě toho, že nestíhám absolutně nic jsem viděla jeden článek, který mě zaujal a tak vám povím o čem byl. Jmenoval se Inteligentní podprsenka. Tak mě hned zajímalo o co se jedná, kromě toho že si běžně můžeme koupit podprsenku z "inteligentní" pěny, která si pamatuje tvar prsou, mě totiž žádná jiná inteligence, kterou by mohla být podprsenka obdařená nenapadla. 
Nicméně, tahle podprsenka je trochu jiná co se týče rozepínání. Má v sobě totiž snímač, který zaznamená vaší srdeční frekvenci a pozná tak, jestli jste do dotyčného, který se snaží do podprsenky dostat, zamilovaná. Tedy takhle, snímač zaznamenává frekvenci, posílá jí přes Bluetooth do aplikace v mobilu, která z frekvencí udělá výsledek, a jakmile výsledek dosáhne určité hranice podprsenka se rozepne. Japonci si to prostě umí zařídit a vždy mě překvapí něčím nečekaným v oblasti erotiky a různých hraček a zlepšováků. Jestli aplikace bezpečně rozezná, kdy je váš tep vyšší třeba z běhu a kdy z lásky, to už se nikde nepíše a jak si jí vlastně sundáte, když "po ruce" toho pravého nemáte, to jsem taky nenašla, ale nápad se cení.
Tahle "super" podprsenka se (zatím) ale prodávat nebude, ani u nich ani u nás, takže okamžik, kdy ukázat prsa si budeme muset i nadále ohlídat samy.






5 komentářů:

  1. Nic pro tachykardiky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wau, znie to zaujímavo :) Proste Japonci, no.

    OdpovědětVymazat
  3. To by byla ale ostuda, kdyby přestala fungovat před přítelem :/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tep se mi běžně zvyšuje při zkoušení z fyziky :D Vlastně vylítává přímo do alarmujících výšin - takže tohle asi není podprsenka pro mě :D Jo, kdyby to byl fyzikář, tak třeba by k něčemu byla :D

    OdpovědětVymazat
  5. Takže až se někde na veřejnosti budu rozplývat na nějaký svalovcem, rozepne se mi podprda? :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥