středa 9. dubna 2014

Tattoo story

Pokračováním našich speciálních článků o intimním zdobení je příběh "potetované" čtenářky.

"Tyjo, kde jenom začít... Je fakt, že to nebylo moje první tetování, mám jich poměrně hodně... ale všechna ostatní jsou viditelná, klasika.. rukáv, stehno, lýtko a další.. První který sem zasadila trochu níž bylo na podbřišek, kde je vidět půlka v plavkách, s literárním motivem... a právě to že i tohohle je část vidět mě přimělo uvažovat o tom, nechat si nějaký to tetování i TAM.  
To, že nebude viděno veřejností, ale jen někým. 
Přímo jaký motiv to je uvádět nebudu, ale alespoň to malinko přiblížím. Ostatní moje tetování nějakým způsobem znázorňují to, jaká jsem a co mam ráda, co je pro mě důležité, jak se prezentuju. Jsou hudební, fotbalová, literární, knižní, morbidní... trošku drsňácká. A jo, jsem to já. Tohle intimní mě ovšem vyjadřuje taky, ale jinak. Většina lidí mě tak nezná. Je něžné, křehké, je tam něco co je pro mě důležité ale nedávám to najevo. A i v tom mi přijde to kouzlo. Že to každý neví.

 Vidí ho samozřejmě partner a reakce je pozitivní. Bývalý přítel neměl rád ani kérky co jsem měla jinde, ani tu na podbřišku.. tu intimní už možnost vidět neměl. Současný partner mě bere takovou jaká jsem, i s tetováním, a tahle se mu líbí taky. Moc. Jakože.. hodně moc.  
Bolest jsem čekala větší než jinde... ale samotnou mě překvapilo, že to nebolelo skoro vůbec. Kdybych psala že absolutně vůbec tak kecam, trošku jo... ale není to tak velká plocha, takže to netrvá zrovna hodiny a bolet to skoro ani nestihne. Stehno, nárt, nebo třeba prsty (i když jsou prsty taky malý místa) bolely nesrovnatelně víc. Za hodinu bylo hotovo i s přípravou, tatér byl naprosto profesionální. To mi celkem pomohlo, pro mě osobně byl docela velkej problém svlíknout se před cizím člověkem.  Ale chce to jít se do vybraného studia podívat osobně, zjistit jestli bude tatér sympatickej, v pohodě... a přece jen to trochu uklidní. Je třeba starat se o něj, jako o každý nový obrázek, přece jen je to čerstvá rána... ale hojení bylo naprosto v pohodě. Ze začátku mi na to trošku vadili upnutý džíny, takže jsem prvních pár dní nosila spíš sukně, bylo to příjemnější... ale hojilo se to dobře, rychle. Bez problémů.."




3 komentáře:

  1. škoda, že ji nemám hezkou, hned bych si na ni dala nějaký roztomilý obrázek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kazda je krásná!! A nejsem homosexuální.. Je to je v hlavě každé ženy.. Sakra mějte se rády takové jake jste!!

      Vymazat
    2. Souhlasím :) Mimoto každé zboží má svého kupce, vždy se najde někdo, pro koho jsi dokonalá ;)

      Vymazat

Děkuji za komentář, V. ♥