čtvrtek 3. dubna 2014

I ♥...

Trochu sentimentální a růžový článek o tom, proč je milujeme.

Pravděpodobně jste o penisu slyšely už někdy hodně dávno. A taky jste ten první viděly už hodně dávno. A pak vám došlo, že ho budete potřebovat. Tedy ne vy. Ale pro sebe.
Můžete totiž zažívat sebelepší masturbaci a jeden orgasmus za druhým, ale pak to přijde. Začne se vám stýskat. A musíte si najít chlapa.

Řekla bych, že první který jsem nedobrovolně viděla byl ve školce. Měla jsem samé kamarádky, takže nějaké hry na doktora, kde by se tahle část vyskytla nehrozily. Ale chodil se mnou do školky jeden kluk. Po školce jsme se spolu asi tak do patnácti bavili.. ale to už je jedno, jeho penis jsem viděla (naštěstí) jen tehdy. Pamatuju si, jak nás v kabinetě zamykal, svlíkal a snažil se dostat tam, kam neměl. Držel nás, mačkal a tenkrát mě v tom kabinetě shodil na krabici s hračkama, která mě zranila na těch nejnevhodnějších místech. Učitelka mi tenkrát svlíkla kalhotky a všem ukázala tu "otřesnost" která se stane VŠEM, kdo půjdou s Jirkou do kabinetu. Vzpomínám si, že to, jak ukázala mojí Pipinku všem pro mě bylo daleko víc traumatizující než všechno co se v kabinetu odehrávalo.

Na druhém stupni základky to přišlo. Penisy jsem začala vídat jen tak, ze zvědavosti. Nicméně první, který si pamatuji byl Vaškovo. Honila jsem ho na nádraží na dece a když se udělal, utřela jsem to do těch pitomých růžových slonů a utekla domů.
Byl to hnus! Tak tohle mít ráda nikdy nebudu! Do deníčku jsem si nakreslila jak vypadá. Měl velkou předkožku a v klidném stavu vypadal jako nějaká houba.

Za to ten, se kterým jsem si zažila první sex byl fajn. Nic moc velký, ale asi že patřil někomu, do koho jsem byla zamilovaná, líbil se mi. Bylo mi patnáct. Právě v tomhle období jsem si začala všímat různých věcí. Jako třeba toho, jak ho nosí v kalhotách. Když jsem byla na rande s jedním klukem, tedy spíš klukem mojí kamarádky, zjistila jsem, že ho nosí tak nějak zatočeného. Když jsem mu strčila ruku do kalhot, nehty mi narazily do žaludu. Podotýkám, že neměl žádnou erekci ani nic takového, prostě ho tak nosil.



Můj osudový penis, tak bych nazvala ten mého bývalého. Konečně jsem přišla na to, co se s ním dá dělat, všechno jsem prozkoumala a začala jsem řešit jiné věci. Co se mu líbí, kam až jazykem zajet a kdy mě spláchne vlna semene. Byl velký a silný a první sex s ním mi doslova vytřel zrak. Bylo to úžasné a dokázal mě přivést do stavů, jako nic jiného před tím ne.

Když jsme se rozešli, přišlo TO období. Spala jsem s mojí tehdejší "velkou" letní láskou. Měl ho o půlku menšího, o půlku užšího a žalud směrem dolů. Jenže víte co... Zamilovanost dělá divy. Moje růžové brýle nebyly jen na očích ale asi i v kalhotkách a tak jsem to dělala. Spali jsme spolu párkrát. Když se po chvíli udělal, bez toho aniž by mi něco řekl, vydal nějaký zvuk nebo tak něco, zvedla jsem obočí a řekla si, tohle proboha ne! Prostě se mi na ní vystříkal a usnul. Ať si říká kdo chce co chce, když ho v sobě necítíte a věčně z vás vypadává je to tragédie, žádná komedie s kašpárkem.
Nejen, že vzhledově neodpovídal mým představám o tom, jak bude vypadat. Měl ještě něco. To něco jsem nazvala překousnutá uzdička a zase srostlá, zpětně si ale nejsem jistá.. Byl to prostě takový hrbolek, něco jako jizva.

Když jsem s ním přestala spát říkala jsem si, že mi sex nechybí. Dělala jsem si to sama, ale po měsíci to přišlo. Cítila jsem, že když někam jdu, nevidím chlapy, ale jen to, co by mi mohli dělat. Byla jsem povolná, laciná a rozdavačná. A víte co? S nikým jsem nespala. Já to prostě nemám ráda, spát s někým jen tak. Sex je pro mě zvláštní věc, intimní a cenná. Netoužím po tom poznávat penisy jen tak.
Takže jsem se dotýkala, hladila a toužila, dokud jsem nenapsala jemu.
Chtěla jsem sex. A tak do mého života přišel ON a "ten jeho". Prvně jsme spolu spali v autě a já zjistila, že TEN jeho je zase krok vzhůru. Akorát velký, akorát silný. A zahnutý nahoru, což má v různých polohách různé výhody. A tak jsem si ho nechala. Každým dnem a každým dalším sexem ho objevuji a užívám si ho. Miluji ho, usínám a mám na něm ruku, při kouření si ho pořádně prohlížím, chci aby na mě stříkal a otíral se o mě, prostě si ho užívám se vším všudy, stejně jako jeho majitele. Jsem bláznivě zamilovaná, do něj! Do jeho úžasného penisu.

Za život jich potkáme mnoho. A dovoluji si říct, že na tom závisí všechno. Dobře, tak 90%.
Líbí se mi, když stojí. Skoro jakoby říkal CHCI TĚ! Odhalený žalud, napnutá uzdička, naběhlé žíly. Líbí se mi, když jsou koule blízko u těla. Stažený jako míček. A líbí se mi, když ho vezme do ruky. A ještě víc, když do mě poprvé vnikne a já cítím to, co by jsme bez penisů cítit nemohly.









4 komentáře:

  1. Hh :) takový maniak do penisů nejsem ale dobrý článek:D:) přítel ho má naprosto boží a vlastně zahnutý doleva ale vůbec mi to nevadí:D:))

    OdpovědětVymazat
  2. vidím to stejně,dokázala bych nejíst,nepít ale prostě penis.to je dar od boha do života ženy. ! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mám to stejně :) skvělý článek!

    OdpovědětVymazat
  4. Přítelovo chloubě jsme začali říkat Frank, nikdy jsem to tak s žádným partnerem nedělala, ale je to super. I partnerovi se to líbí a zdá se mi, že se mu pak i snáze říká, co by rád :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥