pondělí 14. dubna 2014

Velikonoce s Laylou

Pokud máte chuť si zpříjemnit Velikonoce (a nejen ty) můžete si přečíst moje dojmy z téhle králičí hračky jménem Layla Artiche ze sexshopu www.freesexshop.cz.

Layla Artiche je můj první rotační vibrátor a dokonce i první, který má vibrující výběžek na klitoris, takže jsem se na něj těšila a zároveň se trošku obávala, jestli mi bude vyhovovat.Moje dojmy byly nejprve rozpačité, protože velikost ani šířka nejsou nijak ohromující a já mám radši něco většího.  Celková délka je 21 cm včetně ovládání, použitelných je nějakých 15 cm. Potěšil mě materiál, 100% lékařský silikon, takže je příjemný na dotek a líbí se mi, že je průhledný (už jen pro to, že vidím, jak taková hračka funguje). Ovládání je naprosto jednoduché a tvoří ho tři tlačítka - jedním vibrátor zapnete, druhým ovládáte vibrace na králíčkovi a tím třetím otáčení hlavní části. To vše celkem na 7 programů. Zkouším to "jen tak" a láká mě samozřejmě nejvíc otáčení vibrátoru.


Když jsem konečně ulehla do postele a přizvala k sobě Laylu, nevěděla jsem, co od rotování čekat. Jaké to budou pocity na rozdíl od klasických vibrací? Pomalu jsem ho vsunula dovnitř a zapnula otáčení. Kuličky se jakoby "otírají" uvnitř, vlní se a je to rozhodně příjemné. Jenže.. je to jen příjemné, nic víc necítím a začínám být trošku zklamaná. Vše zachraňuje vibrační králíček, protože v okamžiku, kdy se přidá začínám konečně cítit vzrušení. Ano, nejspíš prostě jsem na vibrace na klitorisu a tak "jen" rotační vibrátor není to, co bych potřebovala.


Můj první "test" byl klasický. Vibrátor jsem měla tak, jak patří, tedy králíčkem nahoru. Čumáček přesně zasáhne klitoris, "žalud" se uvnitř příjemně točí. 
Nevím co mě to potom napadlo, ale otočila jsem ho. Králíček rázem zasáhl tu oblast před análem, ouška se dotýkají dírky. Sice je to obráceně než má být, ale co, říkám si a nakonec se mi to takhle líbí o něco víc! Další můj "test" byl ve sprše, ano, tenhle vibrátor je vodě odolný a to také splnil. Tentokrát si nejdřív užívám předehru sprchou a vypnutým vibrátorem, až potom postupně zapnu otáčení a až na závěr vibrace.
 Orgasmu jsem dosáhla jen jednou a to při velkém snažení a dopomáhání rukou, takže vše je sice příjemné, ale pokud máte rádi "něco víc" (víc vibrací, větší velikost) nemusí vám stačit. 
Překvapila mě hlasitost, zvlášť ten rotační pohyb je na mě až příliš. Než jsem si zvykla, pořád mi připomínal náš ponorný mixér, oba dva při ponoření vydávají divný vrzavý zvuk a mám pocit, že to musí slyšet snad i sousedi.

Hodnocení:

+ příjemný materiál
+ kombinace dráždění
+ různé stupně vibrací

- hlasitost
- menší velikost i šířka
- intenzita vibrací by mohla být vyšší





Nedalo mi to a už jsem si prohlížela jaké další kousky tahle (pro mě do té doby neznámá) značka vyrábí. Všechno to jsou designově skvělé hračky, hezké barvy, výstupek na klitoris může být motýlek, delfín nebo housenka a každý si může najít tu svojí.

Momentálně ho lze se slevou za 990Kč koupit TADY





3 komentáře:

Děkuji za komentář, V. ♥