čtvrtek 3. dubna 2014

Intimní ozdoby

Mít nějaké tetování nebo piercing by se dalo v dnešní době nazvat trendem. A když můžete mít kroužek v nose, proč ho nemít na stydkém pysku? A když už máte potetovaný kotník, proč si nenechat potetovat i intimnější místa? Sama s takovou intimní "trvalou" ozdobou zkušenosti nemám, a proto jsem se ptala vás! Vznikly tak zajímavé texty na téma náušnice nebo tetování, kde jsou vaše zpovědi a názory shrnuté pěkně k sobě a  potenciální zájemce ten kdo tetování chce, nechce nebo ho to zajímá si tak může vytvořit svojí představu.
Nejprve ale tenhle příspěvek, jako takový obecný úvod.

Chci tetování! 

Pokud toužíte na věčné časy ozdobit svoje intimní partie nějakým obrázkem, proč ne. K tomu není co dodat. Máte v podstatě svobodnou ruku co se volby i umístění motivu týče. Můžete si nechat natetovat malý znak i z vnitřní strany malých pysků, nebo v okolí a nebo jen pod kalhotky. Pokud jde o bolestivost, řekla bych, že to bude jako s každým jiným tetováním. Dá se to vydržet, zvlášť když to prostě chcete a bolest je individuální a pro každého jiná.


Chci náušnici!

Když se rozhodnete pro to, nechat si propíchnout vaše intimní místa, asi k tomu máte nějaký rozumný (a nebo nerozumný) důvod a svůj ideál si najdete, kde jinde než na internetu, který je zdroj všech informací. Sama si teď prohlížím fotky a koukám se na různé náušničky v různých místech. Celkem si může jak muž tak žena nechat svoje intimní partie propíchnout asi na deset různých způsobů, každý typ má svůj název a dají se samozřejmě vzájemně kombinovat. Nejoblíbenější holčičí verzí je tzv. Christina nebo Hood. Důvody mohou být různé a pro každého je jiný důvod jinak důležitý. Někdo chce spíš vypadat zajímavě, originálně, líbí se mu to, chce porušit tabu, zkusit něco za hranice, jiný hledá zvýšení erotických prožitků (což prý také funguje a podíváme se na to ještě zblízka). Ať už váš důvod jakýkoli stejně jako před každou jinou náušnicí bych si to dobře rozmyslela.

http://cilichili.cz/clanky/pichac-pipinek-915.html 3.4.2014


Náušnice a orgasmus

Není to zaručené, ale spousta žen potvrdila, že po umístění intimní náušnice dosahují snáze orgasmu. Musíte si ale umět vybrat, neplatí to samozřejmě u každého propíchnutého bodu. Nejefektivnější je tady piercing, který nese jméno Hood a je píchnutý přímo do předkožky klitorisu a vytváří tak na něj tlak. Pro otrlejší pak existuje i samotný piercing klitorisu, který ale spousta salonů odmítá dělat, a mají k tomu důvod, klitoris je hodně prokrvený, těžko a dlouze se hojí a bolest je v tomhle případě mnohem silnější. Například kroužky v pyscích pak mají pouze estetický výsledek a mohou se vám při sexu ještě připlést a vytrhnout se, ale to už je ten risk. Pokud se vám do náušnice nechce, je tady ještě možnost nechat propíchnout partnera, takový piercing žaludu vás bude totiž dráždit úplně jinak.

Viděla jsem i reakce ve stylu, že člověk, který si nechá potetovat nebo propíchnout intimní partie není normální, ale každý vidí normálnost v něčem jiném, stejně tak jako na tetování i piercing obecně má každý jiný názor. Nevidím důvod, proč si se svým tělem nezacházet tak, jak chci já sama, bez ohledu na druhé. Tetování na intimních místech, pokud jde o malý obrázek, se mi líbí a možná si ho nechám udělat, ale až na to bude ten pravý čas. 
Tetováním nebo náušnicí na intimních místech můžete okouzlovat (ty co se vám dostanou pod kalhotky),můžete mít pocit tak trochu rebelie (na povrchu jsem slušná slečna v kostýmku, ale...) a můžete tak navíc vyjádřit svojí sexualitu, zaznamenat tak něco důležitého, co pro vás má význam. Stejně tak, jako je to s ostatními zásahy do těla musíte počítat i s tím, že výsledek nemusí být podle vašeho očekávání, můžete se hojit klidně rok, vpich může hnisat, tělo může náušnici vyloučit..prostě nemusí to být jen tak, jak si představujete.

A protože kdo to nezažije těžko vám to pořádně popíše, zítra něco o tom proč a jak si nechaly náušnici dát čtenářky. ( a víc než kdy jindy mě zajímají vaše zkušenosti!;) ) 

9 komentářů:

  1. Já bych asi na to byla srab:D poslední obrázek se mi nenačítá, je chyba pouze u mě?

    OdpovědětVymazat
  2. Občas uvažuji o obřízce (z hygienických i praktických důvodů), ale tohle je už trochu extrém...
    Přiznám se, že bych jako muž měl strach při styku s partnerkou s piercingem v intimních partiích. Riziko protržení kondomu nebo přímo zranění (i pitomá odřenina dokáže zkazit jinak příjemný sex) by mi prostě vrtalo hlavou a nemohl bych se pak soustředit. A obrázek? Asi bych ze začátku musel hodně zadržovat smích (a potom i otázky) - prostě by to dost sebralo na atmosféře v počátcích vztahu.
    Ale určitě se najdou muži, kteří to naopak vyhledávají. Mně jen připadá, že nepraktičnost převažuje nad zajímavostí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zcela souhlasím, nejsem odpůrce piercingu ani tetování (ačkoliv ani jedno nemám), ale co se intimních partií týče, tam se mi to opravdu nelíbí.
      Pavča

      Vymazat
    2. Asi jsem stejného názoru, ale je to zajímavé a pokud se to někomu líbí tak ať že:)

      Vymazat
  3. Za mě teda fakt ne. Kundička je krásná sama o sobě a cokoliv dalšího jí spíše kazí. Fotka č.1 to vypadá jak nějakej flek a je to prostě divný a dvojka to je fakt hnus ani bych nevěděl jak ho tam strčit či jak to lízat apod. Chci lízat kundičku a né se tam probírat železářstvím. A piercing ženě pravděpodobně nepřináší žádnou rozkoš navíc ba spíš naopak, nechat si propíchnout klitoris ho spíše znecitliví.

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle se mi tedy už nelíbí

    OdpovědětVymazat
  5. mám kroužek v klitorisu už asi 17 let (píchala jsem si ho sama :D ) a už bych neměnila...první roky mě to tam dráždilo tak, že jsem byla schopná mít orgasmus i v autobuse :D
    při sexu nijak nezavazí...
    jsem tam více citlivá a i po těch letech si ho nemůžu vynachválit (dotýká se i bodů uvnitř klitorisu, o kterých jsem neměla ani potuchy)...ale je to spíše pro ty, co mají opravdu rády kov a piercing

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥