úterý 15. dubna 2014

Ta má voňavá

"Ahoj mám problém, myslím, že mi to dole nevoní. Přítel mi naznačil že to nevoní ani jemu, řekl, že mi kvůli tomu nechce dělat orální sex a vlastně i normální sex je kvůli tomu na nic, protože na to musím myslet. Hygienu dodržuji a před sexem se snažím sprchovat a vypláchnout mýdlem, někdy se i voním voňavkou. Přijde mi hloupé se někoho ptát, ale myslím, že by to tam nemělo být nijak cítit..mám z toho docela nervy. Poradíš mi co na to zabírá? Třeba nějaká intimní mýdla? U doktora jsem byla a nemocná nejsem."




Tenhle dotaz na mě čekal, když jsem otevřela maily a mě nezbývá nic jiného, než o tom otevřeně promluvit. Radši tahle "velká" témata rozebírám ve "velkém" než v soukromých zprávách, protože si myslím, že tohle může být problém více lidí.
Předem toho, než se rozepíšu a zapomenu na to, co jsem chtěla říct. Nedělejte si do ní (ani na ní) žádné kosmetické zásahy viz. deodorant nebo parfém. Setkala jsem se s tím už několikrát v různých diskuzích ale i u kamarádek, a můj názor je takový, že čím víc tohle budete dělat, tím víc se bude ta vaše bránit a tím víc bude nějak reagovat. Vagína je prostě stavěná od přírody tak, že se čistí sama, má určité Ph, dobré a špatné bakterie a také různou vůni. A tak to tak nechte.
Mluvím tedy o případu, že je zdravá, protože někdy zápach může způsobovat nějaká infekce a to je pak úplně jiná věc.
Osobně mi někdy vadí ten specifický zápach, když se udělá do mě. Většinou pak, když se to všechno zkombinuje, ačkoli jsem umytá, cítím to a vážně mi to vadí. Takže druhá rada, ať se radši udělá jinam. Je to totiž opět změnou toho přirozeného prostředí, co tam správně je.


Úplným ideálem je bavlněné spodní prádlo, prostě když nemusíte nosit krajková tanga, nenoste je. Tím myslím, když jdu večer k němu, mám je, ale celý ten den před tím, když třeba sedíte v práci, jdete běhat nebo prostě jen tak existujete, můžete nosit něco pohodlnějšího. Ať může dýchat!
Na různá intimní mýdla a voňavé "intimky" mám takový osobní názor..nemusíte se přece téměř dezinfikovat aby jste mohla mít sex, nebo jo? Jen pro to, že se ta slečna v reklamě usmívá nad tím, jak ta její teď voní jako rozkvetlá jarní louka. Znamená to, že bez voňavé intimky čistá není? Jasně že je.

Abych řekla pravdu, už jsem tohle téma trochu "nakousla" když jsem psala o orálním sexu TADY, ale klidně to zopakuji. Každý na to má asi jiný názor. Spousta mužů už mi řekla, že orální sex nemusí. Tyhle místa jim úplně nevoní atd.. stejně tak i holky mají "problém" že si myslí, že nevoní. Tohle je prostě takové věčné a rozporuplné téma. Nejsem si jistá, jestli nazývat tuhle věc vůní nebo zápachem..nazvala bych to prostě aroma. A máme ho každá. Někdo víc někdo míň, asi tak jako se každá potíme.

Co poradit? Možná zkusit ovocný lubrikační gel! Můžete pak vonět a chutnat třeba jak maliny a pokud vám to třeba při orálním sexu pomůže, proč ne. Vyplatí se dobře vybírat protože některé zas chutnají jako mýdlo. Sama můžu doporučit TENHLE, krásně voní i chutná a ON ho miluje. Já ho občas používám ráda, spíš jako zpestření. A funguje spíš tak na navonění, protože strašně rychle vysychá a jako klasický lubrikant s účelem navlhčit moc nefunguje.

Těžko říct, jestli se slečna smíří s tím, že to tam patří nebo najde nějakou cestu. Slyšela jsem, že vůni (i chuť) ovlivňuje i třeba kouření nebo antikoncepce. Také stejně jako na sperma mají na chuť i vůni vliv potraviny- kořeněná jídla, cibule, zelí ale i třeba kedlubny nebo květák. A tak nezbývá nic jiného než to zkoušet nebo si zvyknout. I já na sobě pozoruji, že každou chvíli voním a chutnám jinak, beru HA, takže cyklem to asi nebude. Někdy je to víc někdy míň, někdy agresivněji a někdy mi to vyloženě voní. Co to ovlivňuje vlastně nevím. A holt každému chutná a voní něco jiného..
Ještě něco, k intimním místům každé ženy bych se být mužem vyjadřovala s citem! Říct mi můj partner že smrdím apod.. by mě rozhodilo tak, že by to náš sex poznamenalo určitě.

"Nevěřte mu, když říká, že voní jako plátky růže, když má přitom vonět jako píča!"
 The Vagina Monologues



25 komentářů:

  1. Pěkný článek. Mě několik mých partnerů postupně řeklo, že jim "tam dole" hrozně chutnám, a proto je orální sex super. Nevím, nikdy mi to nepřišlo, ale proti gustu... Problém byl, když jsem onemocněla, docela dlouhodobé kolečko a zápach takový, že bych se z toho zbláznila. přitom doktorka tvrdila, že to nic není... Takže pokud je to nějak intenzivní, doporučuju poprosit doktorku o kompletní stěry, ať se opravdu vyloučí možnost infekčního původu.

    OdpovědětVymazat
  2. taky mi nevoní. A navíc dost ,,teču,,. Nu což, každý sme nějaký.

    OdpovědětVymazat
  3. u mě se to zhoršilo s HA. Předtím to byla normálka, partner si nestěžoval, teď si sice taky nestěžuje ale... (teď nechci nikoho pohoršit) ale s HA je to vyloženě zápach, kde hlavně jsou cítit prášky. Je z toho cejtit, že v tom jsou prášky, fakt a někdy to cítim i já a to si myslim, že je strašný. jinak supr článek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já dám časem vědět, jestli je to prášky, před týdnem jsem vysadila, tak uvidíme, jaký to bude mít efekt. Jinak jak už vanilka psala, hlavně jí moc nemydlit, omýt stačí jen vodou, nebo opravdu vhodným gelem, který udržuje pH v normě. Já když mám pocit, že to už delší dobu "nevoní" jak má, tak si namočím tampon na dobu do jogurtu a zavedu, obnoví to mikroflóru a je to lepší a je to i prevence proti infekcím. A za další, a´t se ti udělá jinam, i když se pak umyješ, nedělá to dobrotu, takže pokud se nesnažíte o potomka, šup s tím vedle.

    OdpovědětVymazat
  5. Já měla prášky asi na tři měsíce vysazené před půl rokem. Žádnou změnu (kromě toho, že jsem byla neustále víc vlhká) jsem nepozorovala;)

    OdpovědětVymazat
  6. Asi záleží jestli tazatelka a její nabíječ jsou sví první partneři. Nepíše, že by si někdo jiný stěžoval na její aroma. takže možná je jen chlapec nezkušený a a ani neví jak má pipina vonět a chutnat. Takže holka může být naprosto normální jen ten kluk je mimo. Samozřejmě každá žena voní a chutná jinak, ale většinou je to uděláno tak, že to mužům velmi chutná a proto se tak rádi v těchto prostorech vrtaj, šťouraj apod. Včetně zadečku. Zažil jsem kvasinkovou infekci u partnerky a to fakt smrdí, teče z toho neustále nevábný sliz apod. Ale pokud má všechny testy ok tak by neměla smrdět. A když to vybalí na gynekologii tak by to doktor/ka měla cítit taky takže kdyby nebyla v pořádku asi by jí to řekli. Nebo i když je to blbá rada, jedině se třeba nechat očuchat od nejlepší kamarádky apod. Vagina je trochu komplexnější než penis, takže na škodu by nebylo, aby se holky navzájem prohlédly a mrkly jak vypadají. Protože většina žen nikdy zblízka neviděla vagínu jiné ženy, natož aby ji očuchaly, ochutnaly apod. Takže nemyslím to nijak perverzně, ale pak žena těžko posoudí jestli sama divně smrdí či chutná, když vlastně nikdy jinou pipinu necítila a neviděla. Holky k sobě mají přece jenom blíže než kluci. Chlapi si je nebudou cucat a ochutnávat vzájemně sperma, to je prostě divný, ale u holek je to většinou jiné, spousta žen si představuje jaké by to bylo s jinou apod. A nebo jí někde vybalit na pár chlapů a nechat se očuchat, ale na základě názoru jednoho nezkušeného hocha dělat závěry je nesmysl. Jinak vůně se občas mění, když je přítelkyně hodně nadržená a delší dobu jsme neměli sex a je to třeba na konci dne tak je schopna provonět celou místnost a fakt je to silné aroma a sex je dost živočišný oproti tomu když se před sexem vydrbe a ještě voní od intimního gelu. A pokaždé je fajn něco jiného. Někdy jsme oba jak prasátka celý den neumytý, nadržený, spocený a je to jízda života a někdy oba čerstvě vyvonění a je to zase jiné.

    OdpovědětVymazat
  7. Mě přijde, že když mám někdy něco s cibulí, tak to pak voní po cibuli:-D bývalému to ale nikdy nevadilo, dělali jsme si z toho srandu:-) Podle mě i to jídlo má vliv stejně jako u chlapů..

    OdpovědětVymazat
  8. Pokuď to vyloženě zapáchá, řekni to gynekologovi. Udělá ti stěry, dá prášky a za měsíc je po všem. Mluvím z vlastní zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
  9. Doporučují kokosový olej, nejlepší lubrikant na světě, všechno po něm krásně voní. Navíc je přírodní, desinfikuje a krásně vyživuje pokožku. A když ho olíznete, tak se vám nic nestane, spíš naopak je moc dobrý, na rozdíl od jiných chemických lubrikačních gelů. Za mě palec nahoru!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Přítel milje mi dělat oralni sex a ja se vzdycky kroutim protoze 1, se sobe dole nelibim 2, den. ten den jsem se nemyla 3, vime jak za cely den to tam dole vypada (vytok) a on to nikdy nemuze pochopit tkz nekdy mi tam nasilim jde a nikdy nic nerekl, neskoncil to po minute nenapadne apod.. Tak nevím.
    S kokosakem souhlasim, viz prispevek 6:37 :)

    OdpovědětVymazat
  11. 16.4.2014, 11:15.
    Reknu ti tajemstvi: pred kazdou schuzkou se umyj(nebo aspon nekdy) a nemusis se citit blbe. Prase!
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se např. umyju ráno a on chce oral v 17h z ničeho nic, tkž myslím, že nejsem prase Adélo ;-) On mi řekl, že mu to nevadí ale mě ano. Potřebuju být čerstvě umytá.

      Vymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. HA to podle mě mění, taky se mi zdá, že dřív mi voněla líp.

    OdpovědětVymazat
  14. Když jsem vysadila antikoncepci, tak mi taky partner řekl, že mu chutnám a voním líp než předtim,ale když jsem ant. brala tak si nikdy nestěžoval... Asi je to o chlapovi no.. ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Po vysazeni HA vic vlhnu a lip vonim. Vic zensky, vic sexy.
    A k problemu slecny... Uz to tady nekdo zminoval: treba se k sobe vubec nehodi. Prece jenom feromony je vec, kterou neoblnes...

    OdpovědětVymazat
  16. Ta moje je cítit jako bažantí maso, povídal přítel myslivec :D

    OdpovědětVymazat
  17. No, na tohle si stěžuje spousta holek,ale hlavně že chcete věčně kalhotky Victoria´s Secret apod, to jsou všechno strašný uměliny,a pak se divíte, že jste dole zapařený

    OdpovědětVymazat
  18. Nechápu, proč nepoužívá gel na inimní hygienu? :)

    OdpovědětVymazat
  19. ahoj moc by mě zajímalo který ten kokosový olej mám koupit.Děkuji

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, já myslím, že nejznámější je u nás asi tenhle http://www.biooo.cz/kokosovy-olej-biokokosak-purity-vision-p-3046.html
    ale myslím že ať už koupíš jakýkoli tak nešlápneš vedle. Měla jsem dva (ani jeden nevím co byl za značku, koupila jsem v potravinách v Německu) a super ;) jen je třeba dávat pozor na teplo ;)

    OdpovědětVymazat
  21. no a kdybych se zeptala v lékárně?

    OdpovědětVymazat
  22. a tím olejem se můžu potírat jen na povrchu kdykoliv?

    OdpovědětVymazat
  23. a s tím gelem z malin máš zkušenosti nebo je lepší ten olej.Dík

    OdpovědětVymazat
  24. Tak ja se vzdy jdu predtim vykoupar a pouziji melounovy sprchac tp mu pry pak primo voni

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥