čtvrtek 3. dubna 2014

Můj přítel a jeho vagína

Nejen my, myšleno my ženy, se nemusíme při masturbaci spoléhat na svoje ruce. Také pro muže existuje na trhu celá řada masturbačních pomůcek, které jim můžou přinést úplně nový zážitek.
 "...to já bych teda nesnesla aby to měl vůbec doma! Nevím, asi bych žárlila" oznámila mi kamarádka po tom, co jsem řekla, že jsem mu jednu takovou hračku koupila. A já to pustila z hlavy. Když jsem mu předávala malý dáreček v podobě gelové společnice, tvářil se skepticky. Když jsem mu totiž naposled darovala vajíčko Tenga (mimochodem jeho úplně první takovou hračku), vyzkoušel ho jednou a s tím že- nic moc, vajíčko už nepoužil. 
Druhý můj dárek pro něj byl prostě spontánní nápad, nenapadlo mě přemýšlet nad tím, že se mu to bude líbit víc než se mnou. Tahle myšlenka vznikla až když jsem se svěřila kamarádce. Já mám přece taky svoje hračky, říkala jsem si...
Když jí rozbalil a zkoumal jí připadal mi jako malé díte pod vánočním stromečkem, zvědavost. Sama jsem jí vzala do ruky, příjemný materiál, strčila jsem dovnitř prst, to vroubkování uvnitř..je jako opravdová.
A tak jsem jí u něj nechala. 


Čekala jsem, podobnou reakci jako na Tenga vajíčko, něco o tom, že to není úplně ono a radši si to bude dělat rukou. Druhý den mi přišla nadšená zpráva o tom, že mi musí zavolat. Když mi pak volal, byla jsem překvapená, je to totiž super. Když jsme se pak sešli, oznámil mi, že to nemá chybu, je stokrát lepší než vajíčko a když se do ní udělal (teď to přijde) bylo to něco úžasnýho. (Teď to přijde znovu) bylo to něco jinýho než když se udělá do mě, to poslední dobou není úplně takový že by ho to tak vystřelilo. Zůstala jsem stát a koukat. Tak a co teď? Mám mu vzít jeho novou společnici, kterou jsem mu sama darovala a vnutila ať to zkusí, že za zkoušku nic nedá? Jasně že ne. I když musím říct, že představa, že si to dělá rukou mi byla nakonec daleko příjemnější. Nic naplat, možná jsem trochu okusila ten pocit, když muži žárlí na vibrátor. A to jsem si vždycky říkala, proboha proč?


Nakonec jsme se shodli, že tomu živému sexu se nic na světě nevyrovná a pobavila jsem se příběhem jak běžel z obýváku s nasazenou vagínou do koupelny, protože jinak by bylo sperma všude. Když mi po týdnu říkal, jak si to dělal, a já se zeptala na "ní" řekl jen "No mohl jsem, ale to je pak hrozně věcí kolem s tím to umejt a tak...a to se mi už nechtělo" Asi by jsme prostě každý měli mít právo na to (ať jsme ve vztahu nebo ne) dělat si to... jakkoli. A už se těším až mu ukážu jak to vypadá, když se dvě "slečny" spojí a přizvu tuhle "gelovku" do trojky. 


Jak taková vagína může vypadat?

Willaboo:
Jedna z nejlevnějších variant vůbec. Mezi muži známá jako "Nafíča". Je to malý sáček, který po nafouknutí vytvoří ten správný prostor pro tu správnou masturbaci. Willaboo je oblíbená především pro svojí cenu (dá se pořídit do stovky) jinak je prezentovaná jako - cestovní vagína. Design téhle hračky se mi líbí, je fajn, originální a vyfouknutá se vejde všude.


Tenga vajíčka

O vajíčkách značky Tenga už jsem se zmiňovala. Jedno z nich jsem mu dala. Je to obrovský hit a díky mnoha typům a cenové dostupnosti se stávají čím dál tím oblíbenější. Každé z vajíček má svoje speciální vnitřní prostředí - různé vroubky a vlnky a nabízí tak úplně jiný zážitek. Když jsem si půjčila vajíčko tenga, překvapila mě velikost, je opravdu malé jako vajíčko a je z příjemného měkkého materiálu. Mě osobně byl materiál příjemnější než gel. Zkoušela jsem ho různě natahovat a je opravdu hodně pružné. Pak jsem viděla video, kde si ho chlap natáhl na hlavu :)

Tenga "ten zbytek"
Od stejné značky pak můžete najít další ty klasičtější masturbátory, simulují klasický sex, anální sex nebo orální sex, hluboký orální sex, speciální podtlak, poloha "na koníčka", chladivý efekt, možnost nahřátí, speciální 3D modely s úžasným prostředím. Prostě všechno. Každá představuje jiný zážitek.


Vagíny, anály a všechny možné napodobeniny 
Tady už to shrnu, na trhu je prostě spousta imitací skutečných ženských partií (a třeba i vagína z Avataru ) až z toho oči přecházejí. V různých cenových relacích, z různých materiálů. Možná se o tom jen tolik nemluví, ale muži už nejsou moc pozadu za námi co se těhle hraček týče. Stejně jako vibrátory jsou honítka pro muže více či méně realistická a více či méně kvalitní. 


A jak to máte vy? Má váš partner doma takovou společnici? 

8 komentářů:

  1. Dneska jsem koupila Tenga vajíčko příteli. V Praze v prodejně Intimity (kousek od Paladia) je teď mají ve slevě za 119,- Kč! Na velikonoce bude mít překvapení ^_^

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo, to je nápad na velikonoční vajíčko :D to koupim taky asi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna nedávno jsem si stěžoval, že ženy mají takové pěkné hračky, které by skoro zasloužilo vystavit na polici, aby se návštěvy mohly kochat... Prostě designové kousky.
    A my muži nic takového nemáme.
    I to vajíčko mi připadá tak nějak zvláštně humorné/směšné. A „napodobeniny“ taky nejsou právě estetické zázraky.
    Prostě závist.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že právě Tenga má super hračky pro muže - třeba ty 3D vypadají podle mě skvěle - http://www.honitka.cz/pansky-masturbator-tenga-3d-module-465/

      Vymazat
  4. Jediná vajíčka od Tenga jsem shledala jako sympatická :D Ráda zapojím do trojky, a ty umělé vyloženě napodobeniny se mi hnusí. Přijdou mi takové lehce vytržené z kontextu :D S vajíčkem zkušenost perfektní, plánuju koupit další druhy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, mohla bys sem hodit link na to, co jsi koupila tomu tvému? přece už jen to je odzkoušené a když se mu to líbilo:) Jedu na pár měsíců pryč.. tak ať se mi tu nenudí:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, v týdnu bude článek o hračkách pro muže, už moji známý i ten můj testují :)

      Vymazat
  6. Bohužel napodobeninu vaginy mi jako představu zkazil matky partner. Jednou se mi náhodou objevila pod rukou mezi nástroji, když jsem hledala šroubovák. Matky partner je mi dosti nepříjemný jako člověk, a jakákoliv představa o něm v sexuálním kontextu je pro mě velmi nechutná, takže se obávám, že zrovna fleshlight bych s čistým svědomím příteli dát nemohla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥